כדוריד: אולג בוטנקו מאמנה לשעבר של הפועל אשדוד יאמן את מכבי ת"א

בוטנקו שעב את אשדוד לאחר 4 עונות חזר למועדון מהליגה הלאומית שבו שיחק לפני כשני עשורים.
אולג בוטנקו. צילום: באדיבות איגוד הכדוריד
מכבי ת"א הודיעה כי אולג בוטנקו, מאמן נבחרת ישראל ומאמנה לשעבר של קבצת הכדוריד של הפועל אשדוד, יאמן את הקבוצה בעונה הקרובה בליגה הלאומית.
בוטנקו חוזר למועדון שבו שיחק לפני כשני עשורים, לאחר שנים מוצלחות והישגיות כמאמן אס"א ת"א, מכבי ראשל"צ (את השתיים הוביל לזכייה ב-5 גביעי מדינה בסה"כ), ואת הפועל אשדוד שאותה הוביל בשנים האחרונות אל צמרת הכדוריד הישראלי ולזכייה בתארי אליפות וגביע המדינה ההיסטוריים שלה. "לבוטנקו ניסיון עשיר בעבודה עם שחקנים צעירים בנבחרות ישראל ובמועדונים בהם אימן, וצירופו למועדון מהווה אבן דרך משמעותית לקידום הספורטאים הצעירים", נכתב בהודעה.

 

במכבי ת"א הודיעו כי אל בוטנקו יצטרף המאמן הסרבי, פטר קומנניץ', שחוזר למועדון. קומנניץ' ישמש כעוזר מאמן, וגם כשחקן בקבוצת הבוגרים וישתלב באימון במחלקת הנוער. "צירופו של בוטנקו למועדון והחזרתו של קומנניץ מהווים את הצעדים הראשונים בבניית מערכת ומעטפת מקצועית חדשה, שתתמקד בקידום וטיפוח ספורטאים צעירים", הוסיפו במכבי ת"א. "בוטנקו וראשי המועדון החלו בבניית סגל קבוצת הבוגרים, שיתבסס על צירוף שחקנים ישראלים, שחקני הנוער המוכשרים של המועדון וחיזוק בעמדות שונות, במטרה להחזיר את הקבוצה לליגת העל תוך בניית תשתית סגל שחקנים איכותי לעתיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך