הציבור החרדי מבלה בפארק אתגרים

ימי בין הזמנים עבור הציבור החרדי הם הימים הנוחים ביותר לפעילות הפגתית ובשבוע שעבר, מיד לאחר ט' באב, השתתפו רבים בימי כיף בפארק אתגרים.

האם שתיה, פופקורן, ברד, שערות סבתא וארטיקים הולכים יחד עם סנפלינג, קיר טיפוס, אומגה וברכות מים? כן ובגדול! כך לפחות חושבים מאות הילדים שבאו בהמוניהם אל מרכז האתגרים ונהנו מכל רגע. היה זה במסגרת פעילות כייפית שארגן חבר מועצת העיר הרב דוד בן חמו עבור משפחות במגזר החרדי, שהפרוטה לא מצויה בכיסם ואלמלא פעילות זו במחיר סמלי ספק אם היו ילדיהם נהנים השנה מפעילות קיץ. "ביודעי ובהכירי את המגזר החרדי ואת המצוקה הכלכלית בה הם חיים, שהרי 'בתוך עמי אנכי יושבת', באתי בדברים עם מנכ"ל חופית מר אדי בן ליש וזה מיהר להרים את הכפפה ונתן מענה ראוי למשפחות אלה בעלות מינימלית" אומר מר בן חמו ומציין כי מדובר במחיר מסובסד של 10 ₪ בלבד!

כידוע, ימי בין הזמנים שלאחר ט' באב, הם התקופה שבה בני הישיבות והאברכים יוצאים לפגרה ומבלים עם בני משפחותיהם. אלא שבשל עלויות הבילוי, לוגיסטיקה מורכבת והוצאה כספית לא מבוטלת, רבים בוחרים להישאר בבית ולנסות ולהפעיל את ילדיהם בסביבת מגוריהם. "מיד לאחר תשעה באב סגרנו את פארק אתגרים למגזר הדתי חרדי, לשני ימי כייף, והצענו למשפחות להנות מהאתר במחיר מסובסד של 10₪ בלבד!" אומר הוא ומציין בסיפוק את מאות מתושבי אשדוד אשר נהנו בכל יום משפע אטרקציות שמציע האתר, ומפינוקים נוספים, פרסים ומתנות, שתיה ואוכל והכל ביד רחבה.

בן חמו הצליח להרים את המיזם בזכות שיתופי פעולה מוצלחים עם מנכ"ל חופית מר בן לייש, מנהלת אגף האירועים גב' איריס נפתלי ועם מר דני וקנין מפארק האתגרים אשר לא חסך דבר כדי להנעים לבאים את השהות במקום. "העירייה השקיעה השנה רבות בפעילות הקיץ לכל תושבי העיר ואני שמח כי גם הציבור החרדי זכה לפעילות הפגתית מהנה שתותיר טעם של עוד בפיו" אומר הוא ומוסר תודה לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על תמיכתו בפעילות ועל תוכנית האירועים של הקיץ שהטיבה מאוד עם תושבי העיר.

אל הפארק הגיעו המשפחות משעות הבוקר ושהו בו לכל אורך היום. המשפחות נהנו ממתקני הפארק ומפעילות תחרותית נושאת פרסים ומהבריכה שאליה נכנסו בהתאם לשעות שהוקצו לנשים ולגברים. כך יכלו כולם להנות מהחוויות והאטרקציות שמציע הפארק וכך אפשר היה לראות ילדים על קיר הטיפוס ועל האומגה, אחדים עשו בנג'י והשתעשעו במכוניות המתנגשות, אלה שכשכו במים או בג'מבורי, אחרים האכילו בעלי חיים בפינת האכלה וכולם יחד נהנו מפיתות בטבון, שערות סבתא ופופקורן. "לכולם היה מקום ולכולם הוצעו כרטיסים במחיר שווה ולא היה איש שנמנעה כניסתו" אומר בן חמו ומציין את השתתפותם של חרדים וכיפות סרוגות, חסידים וליטאים, אשכנזים וספרדים, גדולים וקטנים. כולם באו ונקבצו ובתוכם ציבור גדול של כ-500 ילדים עם מוגבלויות שונות, המאוגדים בעמותה, וגם הם, יחד עם הוריהם, נהנו מכל רגע.

"אני נרגש מאוד מהחוויה המיוחדת שהענקת לילדיי ומסור תודתי לכל מי שנשא יחד איתך במשימה הזאת" שח אחד ההורים בהתרגשות ואחרים לא התביישו לומר כי אלמלא מיזם זה ספק אם יכלו להעניק לילדיהם חוויה כה מהנה, בשל מצבם הכלכלי הקשה. בין הבאים היו משפחות דתיות שעלו מצרפת וגם הם הודו ושבחו את המיזם ואת העומד בראשו, ובעיקר על כך שהיה זה אירוע אשר עמד בגדרות ההלכה תוך שהוא מכבד את הציבור ומעניק לו מסגרת הולמת.

בן חמו מסכם בסיפוק רב ומגלה עד כמה היה נרגש מדברי האברכים והמשפחות. בעיניו, לכולם מגיעות התודות, למשתתפים שהתנהגו למופת ושמרו על כללי ההלכה ובעיקר לצוות האתר – לדני, ליזה ושוקי, לקובי לחיאני ולמנכ"ל חופית מר בן לייש, על האירוח הנפלא. בפרגון גדול הוא אומר: "למרות האוכלוסייה הרבה, ידע הצוות הזה לנווט ולנתב את הפעילות בטוב טעם ובחוכמה רבה תוך שהוא מאפשר לכל אחד להנות מכל האטרקציות שבפארק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך