כתב אישום חמור כנגד חיים בר שלום באשדוד בגין מעשה סדום ואינוס

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד חיים בר שלום, בן 37 מאשדוד, אשר בהיותו נתון לצו פיקוח לעברייני מין, ניצל שתי צעירות בנות 16 ו-18, הציג את עצמו פניהן בכזב כאמן פיסול ובאמתלת שווא של השראה אומנותית, ביצע בהן במרמה עבירות מין. כתב אישום המייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה סדום, אינוס, ריבוי עבירות של מעשים מגונים בנסיבות מרמה והפרת צו פיקוח.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיגל דהן הירש, הנאשם הציג את עצמו בפני המתלוננות בשם "דנה" העובדת בסוכנות לגיוס דוגמניות, ובשם "דנה" הציע להן במרמה עבודה כמודליסטיות בפרויקט פיסול גוף עירום אצל אמן פיסול גוף עירום אומנותי בשם "יוסף", וזאת תמורת תשלום. הנאשם בשמו הכוזב "דנה" שלח למתלוננות תמונות הנחזות להיות תיעוד של עבודות פיסול גוף שביצע האמן "יוסף" וזימן אותן לאודישן.

הנאשם נפגש עם המתלוננות במועדים שונים בבית מלון באשדוד ובמהלך "האודישן" הנטען, כחלק מהמזימה, ביקש מהן לבצע תנוחות שונות, נגע בגופן, באמתלת שווא כי המגע מסייע לו בקבלת השראה לרעיונות בתכנון פסלים חדשים, גרם להן במרמה לפשוט את בגדיהן וביצע בהן עבירות מין, זאת על אף בקשותיהן שיחדל ובכיה של המתלוננת קטינה.

מכתב האישום עולה, כי לאחר המעשים, שלחו המתלוננות ל"דנה" הודעות בהן התלוננו על מעשיו של "יוסף", טענו כי הן מתנגדות בתוקף שהאודישן יכלול כל מגע בעל גוון מיני. בתגובה לכך, הציגה "דנה" מצג שווא לפיו, מניסיונה האישי והמקצועי, הפעולות שביצע "יוסף " אינן חריגות והן חלק אינטגרלי מעבודתו כאמן והן מקובלות בתחום, וכי המגע הפיזי בגופן של המועמדות במהלך האודישן נחוץ לצורך מתן השראה אומנותית.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

לחובתו של הנאשם עבר פלילי בגין ביצוע עבירות מין, מרמה ואלימות. רק בשנת 2018 שוחרר הנאשם מעונש מאסר ממושך שהושת עליו בגין סדרה ארוכה של אירועים, בהם הנאשם, במרמה ותוך שהוא מציג מצגי שווא כלפי קטינות, ביצע בהן מעשים מיניים. לא זו אף זו, הנאשם גם ביצע את המעשים שעה שכנגדו תלוי ועומד מאסר מותנה בן שנתיים, בגין שורה של אישומים של עבירות מין ומרמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך