מתכננים רילוקיישן לארצות הברית? הנה 3 דברים שכדאי לדעת

בשנים האחרונות ישנה תופעה גוברת של רילוקיישן, כאשר היעד המרכזי הוא ארה"ב. ישנם ישראלים שעוברים לארה"ב בגלל מעבר באמצעות העבודה, כאשר נפתח להם חלון הזדמנויות והם אינם מעוניינים להפסיד אותו, או שמחליטים לפתוח עסק בארה"ב על מנת לנסות את מזלם שם ועוד. מומלץ לתכנן רילוקיישן לארצות הברית באמצעות חברת שילוח אשר מתמחה בכל הנושא, כאשר הפגישה הראשונה היא ייעוץ. כך תקבלו מושג, כאשר כבר אתם יודעים אילו חפצים אתם מעוניינים להעביר לארה"ב באמצעות שילוח ימי, כאשר מדבר בריהוט כבד, מוצרי חשמל גדולים ועוד
תמונה : FREEPIK

נציג מטעם חברת שילוח ברילוקיישן ינחה אתכם שלב אחר שלב

השלבים של ביצוע רילוקיישן לארה"ב הם לא פשוטים, אבל ככל שתיצמדו לייעוץ ולהוראות של נציג החברה, כך זה יהיה קל יותר.התהליך, יכול להיות פשוט ומאורגן. המון משפחות כבר ביצעו הליך זה והן נמצאות בארה"ב, אירופה ואסיה. ישנם נושאים אשר נראים למשפחות מורכבים מדי, אבל ישנם פתרונות יעילים ופרקטיים, כאשר נצמדים להוראות החברה. סה"כ מדובר על שילוח בינלאומי של פריטים רבים. באמצעות מכשירים מתקדמים, יסרוק נציג מחברת השילוח את החפצים שיש להעביר לארה"ב יבין את אפיון צרכי השינוע ואיזה גודל של מכולה תצטרך המשפחה למטרת שינוע לארה"ב דרך הים.

כמה זמן יארך השילוח הימי לארה"ב?

יש לציין כי זמן ההפלגה ששוכרים מכולה לצורך רילוקיישן לארצות הברית מאוד תלוי במיקום הנמל בארה"ב. יש לדעת, כי ככל שהמדינה שאליה יגיע השילוח תהיה צפונית יותר וקרובה לקנדה, כך זמן ההפלגה של השילוח יארך זמן רב יותר בערך כחודש וחצי. נציג החברה, יוכל לומר לכם בדיוק את התאריך המדויק של הגעת  השילוח, כך שממש ביום ההגעה או יום לפניה תוכלו כבר להזמין כרטיסי טיסה לתאריך שיתאים . יש להגיע לבית החדש בארה"ב, לפני שתגיע המכולה, כך שניתן יהיה לשחרר את המכולה מהמכס ולפרק את התכולה. במכולה יהיו פריטים שכל אחד מבני המשפחה יזדקק להם, כך שזו הדרך הנכונה להתחיל חיים חדשים בבית החדש ובמדינה חדשה. 

להגיע לארה"ב ולהרגיש כמו בבית עם החפצים המוכרים לכם

תוכלו לעבוד בעבודה מניבה, להעלות את איכות ורמת החיים גם שלכם וגם של בני משפחתכם. אנשים צעירים ואיכותיים, או בעלי משפחות מהתחום העסקי, פותחים חיים חדשים בארה"ב, היות והם יודעים מה הפוטנציאל שנמצא בארה"ב שהיא ארץ הזדמנויות. יש לציין, כי גם מנהלים וגם שכירים, מעוניינים להגשים את חלומם בעבודה רווחית ובעלת עתיד וקריירה בטוחה, בארה"ב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך