רן בן שמעון: "היינו כל כך קרובים"

אמר את הדברים לאחר ההדחה מ"הליגה האזורית" בעקבות ההפסד 1:0 לקראבח בבית. בן שמעון: "נשב בשקט ונחליט איפה הקבוצה צריכה חיזוקים, והיא צריכה חיזוקים". השוער יואב ג'ראפי: "חבל שספגנו בפתיחה בגלל חוסר ערנות, זה עלה לנו בהמשך הקמפיין".
רן בן שמעון. צילום: נתנאל פריינטי,

אכזבה במ.ס אשדוד. בקבוצה הרגישו כי לא נפלו מקראבח שהדיחה אותם ועלתה  לסיבוב השלישי "בליגה האזורית", עם 0:1 קטן, ועוד באשדוד.

המאמן רן בן שמעון:  "הציפיות שלנו היו גבוהות. ציפינו מעצמנו. עשינו את המקסימום. תמיד אפשר ליפול לתירוצים של חוסר ניסיון אירופי, פעם ראשונה באירופה ועוד, אבל לא מנחם אותי שום דבר כזה. יש לנו שחקנים מצוינים, נשב בשקט ונחליט איפה הקבוצה צריכה חיזוקים והיא צריכה חיזוקים. באירופה צריך להתכונן  למשימות. המשימה הזו קצת ברחה לנו מהידיים. היינו כל כך קרובים".

השוער יואב ג'ראפי: "פחדנו שלא נישאר עם המחמאות. חבל שספגנו בפתיחה בגלל חוסר ערנות, זה עלה לנו בהמשך הקמפיין. היינו מאוד אופטימיים. לאחר המשחק בחוץ האמנו שאפשר לעבור אותם, במיוחד בבית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך