שלום לך אירופה

עם אפס אפס במשחק הראשון בחוץ, מ.ס אשדוד רצתה לעשות היסטוריה, לעלות שלב באירופה וגם לעשות קופה של 550 אלף יורו. זה הסתיים עם הפסד בייתי 1:0, במשחק צמוד, לקראבח, משער בפתיחה, ובעיקר בלי אירופה...ורק עם הליגה.
מפגש שני של הקפטנים. צילומים: טל אקוקה)

גורבאן גורבאנוב מאמן קראבח לא חייך אפילו בקצה הלחי שלו במסיבת העיתונאים יום לפני משחק הגומלין מול מ.ס אשדוד ב"ליגה האזורית" (ה"קונפרנס ליג"). הוא כבר לא הקל ראש כמו שבוע לפני במשחק הראשון בקראבח שהסתיים בתיקו מאופס. גורבאנוב ידע שהדחה על ידי אשדוד, שעל הנייר הייתה פחות עדיפה, אולי עלולה לעלות לו בכיסא, אז הדבר האחרון שהוא יכול היה לעשות זה לחייך. הוא השאיר את החיוכים למגרש. קראבח ניצחה 0:1 קטן ועלתה לשלב הבא, השלישי. אשדוד רצתה לעשות היסטוריה ולקחת קופה של 550 אלף יורו על עלייה לסיבוב. היא הייתה שווה לקראבח, אבל נשארה רק עם הכמעט.. והליגה.

קראבח פתחו בלחץ על שער אשדוד, בדיוק כמו ברוב המשחק הראשון. הפעם היא גם כבשה, כבר בדקה ה-6. המגן עבאס שלח כדור מצוין לרחבת אשדוד, גומז המשיך רוחב ואוזוביק בעט כדור חכם לקורה ולשער. 0:1. 2 דקות אח"כ ג'ראפי זינק למנוע עוד שער. (14) שדייב הוסיף נגיחה מתוך הרחבה ושוב ג'ראפי היה שם.

blank
ראינוב מוציא התקפה.

אשדוד באותן הדקות ניסתה לעשות משהו בהתקפה, אבל לא הגיעה למצב ליד שער קראבח. היא התעסקה בעיקר בהתגוננות מול התקפות קראבח. הבעיטה הראשונה לשער קראבח היה בדקה ה-18 מבעיטה של באגיוקו מעל לשער.

מ.ס אשדוד התחילה להשתחרר ולהיכנס יותר למשחק כעבור כ-25 דקות. היא הבינה שהיא חייבת שער, ובשביל זה היא צריכה ליזום. בדקה ה-24 טום בן זקן שלח כדור מצוין למוגיס, אבל שוער קראבח יצא מצוין מחוץ ל-16 ומנע מצב מאוד מסוכן. זאקריה נתפס פעמיים באופסייד, פעם אחת גבולי, במצב מסוכן (28) שסידר לו ראיבנוב. היא התקרבה. אבל רק . המחצית הסתיימה עם 0:1 לקראבח.

blank
רצו לעשות היסטוריה. מ.ס אשדוד.

בן שמעון עבר במחצית השנייה למערך של 3 בלמים. זסנו המגן החליף את בריהון וטום בן זקן הוסט לעמדת הבלם. הכוונה הייתה ללא לספוג ולאפשר לשני המגנים, זסנו וקמהאני לעלות ולהוסיף מחץ ולחץ בהתקפה, שיביא אולי לשוויון. אשדוד תקפה והחזיקה בכדור. אור אינברום (64) שלח כדור מסובב מהקצה האחד של הרחבה לא רחוק מעמוד השער.

אשדוד הייתה שווה שוויון במחצית שהייתה בשליטתה. קראבח ידעה את זה והתגוננה עם יציאה למתפרצות. באחת מהן בעט מלינובסקי (75) לא רחוק המרשת של ג'ראפי ובדקה ה-81 הציל ג'ראפי שער בטוח ממטר. המשמעות הלחץ על השער של קראבח יכול לעלות בשער שני. אבל ברירה לא הייתה לאשדוד.  אינברום, שהוסיף הרבה עם כניסתו, בעט שוב (86) והשיג רק קרן. דהן (92) נגח לידיים של שוער קראבח. קראבח בזבזה זמן בסיום וזה מלמד הכל. אבל מחר יזכרו רק את השלב הבא שאליו היא העפילה עם 0:1 קטן,  ואשדוד לא.

blank
ננאד צבטוקביץ' מחלץ עוד כדור.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי: בן זקן, גיל כהן, צבטקוביץ', קמהאני, אבו עקל (הרוש, 72), באגיוקו (סבג, 80), ראינוב (אינברום, 58), בריהון  (זסנו, 46), בילו (דהן, 72), זאקריה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך