רן בן שמעון: "לא בא לי להפסיק את המסע לאירופה"

אמר את הדברים לקראת המשחק מחר מול קראבח (20.00, אצטדיון הי"א), במסגרת ה"ליגה האזורית" ("הקורנפרנס ליג"). בן שמעון: "שתי הקבוצות למדו אחת את השנייה". חמזה מואסי נפצע באימון.

במועדון ספורט אשדוד מרגישים את המתח לקראת משחק הגומלין (הראשון הסתיים בתיקו מאופס) בחמישי (20.00, איצטדיון הי"א) מול קראבח במסגרת "הליגה האזורית" ("הקונפרנס ליג"). המאמן רן בן שמעון ערך את האימון המסכם, וגם בקרב השחקנים הרגישו את השקט והמתח.

בן שמעון באימון המסכם.

גם נציגי אופ"א הגיעו לבדוק את כל מה שצריך לקראת המשחק. שני נציגם הגיעו, המשקיף הראשי ואיש הביטחון. ליווה אותם השופט והמשקיף הבינלאומי, אריה וולף ומוריס אזולאי מנהל האירוע באצטדיון וכן נציג המשטרה.

צוות המשקיפים של אופ"א.

במסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק אמר בן שמעון: "מהרגע שהמשחק הראשון נגמר נעשה פה איזו תוצאה שאפשר לצאת טוב במשחקים האלה. מרגישים את זה בכל מקום". בן שמעון דיבר הרבה על הרגש: "אני עוד לא יודע מה אגיד לשחקנים. אני אשן על זה בלילה, אבל אני כן יכול להגיד לך שאני לא רוצה להפסיק את המסע האירופי. אני לא רוצה שהוא ייגמר לנו. עברנו כל כך הרבה בכדי להגיע לכאן. הרצון הוא להמשיך". הוא התייחס גם להכנות של שתי הקבוצות: "שתי הקבוצות למדו אחת את השנייה, כך שהן יגיעו מוכנות למשחק הזה".

חמזה מואסי, חלוצה לש הקבוצה, נפצע במהלל האימון המסכם וייתכן מאוד שהוא סובל מקרע. בכל מקרה במשחק מחר מול קראבח הוא לא יכול לקחת חלק ולא להיות בסגל הקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך