ד"ר לסרי: שנת הלימודים הקרובה תיפתח באשדוד באופן מלא – צפו

אמר את הדברים לאחר שיחה עם ראש הממשלה, נפתלי בנט. ד"ר לסרי: "מדובר במדיניות שתכליתה להימנע מסגרים ושיבוש חיי השגרה במדינה, לצד מקסימום בריאות לאזרחי המדינה".
ד"ר יחיאל לסרי.

ד"ר יחיאל לסרי, ראש העיר אשדוד, שוחח היום, רביעי, עם ראש הממשלה נפתלי בנט. ד"ר לסרי העביר מיד עם סיומה של השיחה את תוכנה והוסיף מידע חשוב על שנת הלימודים הקרובה.

ד"ר לסרי: "שוחחתי כעת עם ראש הממשלה נפתלי בנט על מצב הקורונה בכלל ובאשדוד בפרט, ושמעתי ממנו על מדיניות הבידודים שהוא מתכוון לקדם במערכת החינוך לקראת פתיחת שנת הלימודים.

בתמצית מדובר במדיניות שתכליתה להימנע מסגרים ושיבוש חיי השגרה במדינה, לצד מקסימום בריאות לאזרחי המדינה ומניעת אי-ספיקה של מערכת הבריאות. כדי להשיג זאת בראש ובראשונה יש להקפיד על עטית מסיכות, הקפדה על קיום חובת בידוד, והחשוב ביותר להגביר את קצב החיסונים בכלל ובקרב בני 12-16 בפרט.

בשנת הלימודים שתיפתח בקרוב, החינוך היסודי יפעל באופן מלא בדגש על ריבוי בדיקות לגילוי מאומתים ובידודים בהתאם. בחינוך העל יסודי, לימודים במתכונת רגילה, וכל הבגירים מעל 12 שייחשפו למאומת- אם לא מחוסנים, יכנסו לבידוד לשבוע. ואם מחוסנים, יבצעו בדיקה ואם שלילית אין צורך בבידוד.

המדיניות הזו מציעה תמריץ משמעותי עבור התלמידים להתחסן ועבור ההורים שרוצים שגרת חיים עם עבודה ופרנסה, לדאוג שילדיהם יתחסנו. אני פונה אליכם תושבי אשדוד היקרים, להתחסן כמה שיותר. בוודאי מבוגרים שלא התחסנו עדיין, ובמיוחד בני 12-16.

הערב אנו מקיימים מבצע חיסונים לבני נוער ברחבת העיריה, וברובע ז׳ בבית ספר ״בית יעקב״ ברח׳ הרב חיסדא 4. מצפה לבואם של למעלה מ-700 בני הנוער לקבלת זריקת חיסון שניה למתחסנים במבצע החיסונים ב-6/7, וקבלת זריקת ראשונה לעוד מאות בני נוער. מתחסנים ושומרים על אשדוד בריאה, עם חיי שגרה עבודה ופרנסה מלאים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך