"ראיתי את הטירוף שלו בעיניים, חשבתי שאני הולכת למות"

מ' תושבת אשדוד, השתתפה במצעד הגאווה שהתקיים ביום חמישי בירושלים והיא מתארת את רגעי האימה כשראתה את הדוקר מניף סכין לעבר חבריה. "בשניות הכל התהפך והשמחה הטהורה הפכה לבהלה איומה"

במצעד הגאווה שנערך לפני כשבוע בעיר הבירה ירושלים, ארע מקרה שזיעזע את מדינת ישראל, כשגבר חרדי תקף בסכין מספר צועדים שהשתתפו במצעד, פצע מספר משתתפים כשאחת מהם (שירה בנקי ז"ל) נפצעה אנושות ומתה היום מפצעיה. מייד הובן שהדוקר הוא לא אחר מאשר ישי שליסל, אותו חרדי שדקר ופצע שלושה משתתפים במצעד הגאווה שנערך בשנת 2005, גם הוא בעיר ירושלים. ששוחרר מהכלא שלושה שבועות לפני כן.

אחת הצועדות שנכחו באירוע היא מ', תושבת אשדוד, ששייכת לקהילה ההומו-לסבית. "חיכיתי כלכך הרבה זמן למצעד הזה, אני והחברות הכנו דגלים, צבענו את עצמינו בצבעים המתאימים לאווירה, הכל היה מושלם, המון חיוכים, אהבה שמגיעה מכל עבר, מוסיקה, והרבה גאווה. בשלב מסויים מצאתי את עצמי בתוך מהומה, צעקות, אנשים שדורסים אחד את השני בכדי לברוח, באותו רגע הבנתי שמשהו רע מתרחש, כשראיתי גבר חרדי רץ באטרף עם סכין ומניף אותה לעבר חבריי. בשניות הכל התהפך והשמחה הטהורה הפכה לבהלה איומה, ראיתי את הטירוף שלו בעיניים וחשבתי שאני הולכת למות" כך היא מספרת בכאב.

"למה שבנאדם אחד מטורף יפגע באוכלוסיה שלמה?" שואלת מ' "לכל אחד ואחת מאיתנו הזכות לבחור את מי לאהוב ועם מי לחיות, לא יתכן שאנשים חשוכים שלא מקבלים את האחר יפעלו בצעדים כל כך מכוערים. אנחנו חיים בשנת 2015, במדינה דמוקרטית ולא ניתן לאף אדם או מקרה להפריע למהלך חיינו ואנו נמשיך לחיות בגאווה ובראש מורם."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך