בן שמעון: "רצינו להביא את ההכרעה לאשדוד ועשינו זאת"

אמר את הדברים במסיבת העיתונאים לאחר התוצאה המאופסת בחוץ מול קראבח במסגרת הסיבוב השני ב"ליגה האזורית" האירופית. בן שמעון: "מה יקרה במשחק באשדוד? אלוהים יודע". השוער יואב ג׳ראפי: ״אפשר לעבור אותם״.
בן שמעון. צילום: דוברות מ.ס אשדוד.

שביעות רצון במ.ס אשדוד על העברת ההכרעה לחמישי הבא לאשדוד לאצטדיון הי"א, לאחר התיקו המאופס היום, חמישי, מול קראבח האזרית בבאקו, במסגרת הסיבוב השני של "הליגה האזורית" האירופאית. המאמן רן בן שמעון התייחס למשחק ולהעברת ההכרעה לאשדוד במסיבת עיתונאים לאחר המשחק.

רן בן שמעון: "גם משחק הגומלין באשדוד מתחיל באפס אפס, כך שהכל פתוח. אני גאה בשחקניי על המחויבות. הם היו מחויבים בהגנה וכך אנחנו צריכים לשחק במשחק חוץ. הכל יכול להיות במשחק הבא לא משנה אם בבית אצלנו או בחוץ בגלל היכולת של קראבח. מה יקרה במשחק? אלוהים יודע. המשחק הבא יהיה פתוח יותר כי צריך לנצח אותו. רצינו להביא את ההכרעה לאשדוד ועשינו זאת. יהיה משחק אחר, כי שתי הקבוצות מכירות כעת אחת את השנייה".

אחד המצטיינים במשחק, השוער יואב ג׳ראפי: ״עשינו תוצאה טובה בחוץ. שיחקנו במגרש חוץ מאוד קשה. שמחים שעברנו את טבילת האש בצורה טובה והעברנו את ההכרעה אלינו הביתה. צריך לעשות את העבודה באשדוד. אפשר לעבור אותם״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך