נפגש בי"א. תיקו מאופס חשוב לאשדוד בחוץ מול קראבח ב"ליגה האזורית"

סיימה בתיקו 0:0 במסגרת הסיבוב השני "בליגה האזורית" ("הקונפרס ליג"), בחוץ מול קראבח הקבוצה האזרית הקשה. בלם קראבח מדבדב הורחק באדום לקראת הסיום. מ.ס אשדוד העבירה את ההכרעה לאצטדיון הי"א ביום חמישי.
מ.ס אשדוד. (צילום: דוברות מ.ס אשדוד)

אירופה זה כאן ועכשיו. בסוף העונה דיברו במועדון ספורט אשדוד על העפלה לאחר 16 שנה לאירופה. בחמישי זה הפך לרשמי ומעשי.  מ.ס אשדוד שיחקה את משחקה הראשון בליגה האזורית ("קונפרנס ליג") בסיבוב השני מול קרבאח האזרית ו-10 אלפים הצופים שלה. משוכה לא פשוטה בכלל. זה נגמר תוצאה מאופסת מצוינת לאשדוד. בחמישי הקרוב ייערך הגומלין באצטדיון הי"א באשדוד, לשם עברה ההכרעה.

קראבח הייתה על הנייר טובה יותר. אבל לפחות בפתיחה ראינו ש"הנייר" עובד גם על הדשא. האזרים תקפו שוב ושוב וחיפשו שער מהיר. אשדוד שיחקה מאחור, התגוננה עם משחק הגנה מצוין וחיפשה את המתפרצת לנסות להפתיע בשער. בדקה ה-11 התעופף השוער יואב ג'ראפי לכדור חופשי מ-20 מטרים ומנע יתרון מוקדם של האזרים.

הקפטן בן זקן מחליף תשורה עם מקבילו האזרי.

אבל ככל שעבר הזמן הסתבר כי האזרים החזיקו בכדור אבל לא היו מדויקים במשחק.  אשדוד התחילה להרגיש קצת יותר משוחררת ושיחקה על כדורים ארוכים לעבר בריהון, אינברום ובילו. האחרון גם ניסה למסור/לבעוט (31) והכדור הגיע לידי השוער האזרי. קראבח החמיצה בדקת הסיום של המשחק שער בטוח, כשמרטין ראינוב הרחיק כדור שכבר הלך לשער מבעיטה של רומירו.

המחצית נגמרה בתוצאה מאופסת. תוצאה מצוינת לאשדוד. קראבח שלטה בכדור, הייתה טובה יותר אבל בשורה התחתונה לא כבשה כי עמדה מול הגנה במשחק טוב מאוד. אשדוד מבחינתה הייתה חותמת על תוצאה כזו גם בסיום המשחק.

אינברום מנסה להוציא התקפה.

המחצית השנייה נפתחה כמו הראשונה. לחץ של קראבח והתגוננות של אשדוד בחלק המגרש שלה. קראייב (57) בעט כדור על סף הרחבה ליד עמוד השער של ג'ראפי. אותו ג'ראפי (62) יצא אל מול אייסנוב ומנע שער בטוח.

8 דקות לסיום נותרה קראבח בעשרה שחקנים! כדור מצוין של פיראס אבו עקל למוגיס השאיר אותו מול השוער. מדבדב הבלם של קראבח עצר אותו בצורה לא חוקית וראה את האדום. המגן טום בן זקן בעט את הכדור החופשי מרחק 22 מטרים מעט מעל המשקוף. אבל עבור אשדוד מדובר בהרחקה שקרבה אותה אל המטרה – להעביר את ההכרעה לאשדוד. זה גם מה שקרה, זה נגמר בתוצאה מאופסת. נפגש בחמישי בי"א.

ג'ראפי יוצא לעוד כדור אזרי.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, גיל כהן, צבטקוביץ', קמהאני, אבו עקל, ראינוב (סבג, 77), דייויד רוי (הרוש, 25), אינברום (באגיוקו, 63), בריהון (מוגיס, 63), בילו (בזיע, 77).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך