בן שמעון לפני קראבח: "אני מכבד את קרבאח ויודע מה היכולת שלהם"

אמר את הדברים במסיבת העיתונאים הרשמית לפני המשחק בחמישי (19.00) מול קראבח באזרבייג'ן, במסגרת "הליגה האזורית". "מפחד? אני מפחד רק מאשתי".
רן בן שמעון. צילום: נתנאל פריינטי,

מ.ס אשדוד תשחק מחר בבאקו מול קבוצת קראבח במסגרת "הליגה האזורית". היום, רביעי, ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים הרשמית לפני המשחק עם המאמן רן בן שמעון והדובר אדי נודל.

רן בן שמעון: "בשבועות האחרונים מאז שהגרלנו את קראבח למדנו אותה. הבנו שזו קבוצה עם הרבה ניסיון באירופה. אנחנו יודעים שזו קבוצה עם שחקנים מנוסים ביכולת גבוהה במיוחד בהתקפה. ראינו גם שהכדורגל של אזרבייג'ן מתקדם. יש לכם קבוצה טובה ורמה טובה של כדורגל כאן שמתקדם כל הזמן".

בן שמעון המשיך כשנשאל מה יקרה במקרה של הפסד: "יש לקרבאח שילוב טוב של שחקנים מקומיים טובים עם שחקנים זרים טובים. אני לא מכיר את המילה הזו  – הפסד ולא מדבר עליה. אנחנו לא מדברים על מה שיקרה אחרי המשחק, אני לא מפחד מכלום, חוץ מאשתי… אני מכבד את קרבאח ויודע מה היכולת שלהם".

בן שמעון נשאל על תנאי מזג האוויר שקיבלו את אשדוד ואם זה גורם שיפריע לאשדוד: "אנחנו באים ממזג אוויר דומה. מזג אוויר, שופטים, נמלי תעופה, מלונות, הכל זה מסביב. אנחנו באנו לעשות את מה שאנחנו יכולים. לא מחפשים תירוצים לפני המשחק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך