קרגו חברת שליחויות – שירותי משלוחים, לוגיסטיקה, ומשלוחים לחנויות אונליין

היום, כשהרבה מהרכישות שלנו מתבצעות באינטרנט, חווית הקנייה לא מסתיימת עם הלחיצה על כפתור "אישור רכישה" - אלא רק כשהחבילה נוחתת בבטחה בבית הלקוח. בקרגו שליחויות אנחנו מבינים את זה, ודואגים לספק שירות הפצה מהיר, איכותי ומקצועי
תמונה: Pixabay

משלוחים הם חלק אינטגרלי מחווית השירות של כל בית עסק מודרני: בין אם ההזמנה מתבצעת בטלפון, באינטרנט או פנים אל פנים בחנות, המהירות והאיכות של המשלוח יהוו חלק ניכר מהחוויה של הלקוח וישפיעו על מידת הרצון שלו לחזור לאותו עסק. לכן, כאשר מחפשים חברת שילוח לעסק, חשוב לבחור בחברה מקצועית ואמינה, ששומרת על סטנדרט שירות גבוה בכל משלוח ומשלוח. 

משלוחים מהיום למחר בכל רחבי הארץ 

אחד הדברים הכי חשובים כשמדובר במשלוחים, זה מהירות ההגעה של החבילה. במרבית המקרים משלוח ייקח כמה ימי עסקים, אבל במקרים מיוחדים נדרשת פעולה מירה של משלוח מהיום למחר או אפילו שליחוית מהיום להיום. במקרים אלו, ההזמנה חייבת להתבצע בצורה מהירה ומדויקת, כאשר כל עיכוב קטן עלול להשפיע לרעה על חווית הלקוח. יש לא מעט שירותי משלוחים בארץ, אבל כשמחפשים חברת שליחויות שתדע לבצע משלוחים מהירים בצורה אחראית ומקצועית, חשוב לבחור בחברה שחורטת על דגלה שירות מהיר ומהימן. 

שירות ללא תחרות 

בניגוד לרכישה בחנות, כשאנחנו יוצאים הביתה עם המוצר בידיים, הזמנה של מוצר במשלוח כוללת עוד שלב עד שאנחנו מקבלים את הרכישה לידינו. בזמן הזה המוצר נמצא בדרכים, ויש לא מעט מקומות שבהם הוא יכול ללכת לאיבוד. אנחנו מבינים את החשש שמגיע עם אי הידיעה איפה נמצא המשלוח בכל רגע, ולכן פיתחנו מערכת מעקב חכמה שמנטרת את מיקום החבילה בכל אחד משלבי המשלוח: מהאיסוף של החבילה ועד שהיא נמסרת לידיכם. בנוסף, אנחנו מפעילים מוקד שירות לקוחות שעומד לרשותכם שישה ימים בשבוע. במוקד פועלים אנשי צוות אדיבים ומיומנים שישמחו לענות על על שאלה. 

משלוחים לחנויות אונליין

בשנים האחרונות יותר ויותר חנויות פותחות אתרי אינטרנט דרכם ניתן להתרשם ממוצרי החנות ולרכוש אותם. משלוחים הם חלק בלתי נפרד מהעבודה של חנות אונליין, ולכן אנחנו מציעים שירות משלוחים שמיועד במיוחד לחנויות באינטרנט. אצלנו תוכלו למצוא שירות משלוחים בפריסה ארצית, הכולל מערך לוגיסטי מתקדם ומקצועי. 

קרגו שליחויות: מהירות, מקצועיות ושירותיות 

קרגו שליחויות היא חברת שליחויות בפריסה ארצית, שהוקמה במטרה לספק שירות משלוחים יעיל, מהיר ואיכותי. יש לנו סניפים מצפון הארץ ועד דרומה, לצד מרכז לוגיסטי מתקדם הממוקם בחולון, ממנו מתנהל המערך הלוגיסטי של החברה. אנחנו מגיעים לכל מקום בארץ, ומבצעים משלוחים מהירים גם מהיום להיום. החברה עובדת עם מעל ל-1000 בתי עסק בכל רחבי הארץ, ומעניקה להם שירות מדויק, אמין ויעיל. המטרה שלנו היא לספק לכם ללקוחותיכם חווית רכישה מושלמת. 

למידע נוסף: קרגו חברת משלוחים ארצית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך