מלחמת הכנופיות נמשכת: 6 עצורים הלילה לאחר שהיו בדרכם לפגוע בעבריין יריב

משטרת ישראל סיכלה לפנות בוקר נסיון פגיעה בעבריין יריב, 6 חשודים נעצרו רגע לפני הפגיעה בו. זה בהמשך ישיר למלחמת הכנופיות המתנהלת בשבועות האחרונים באשדוד
צילומים: דוברות המשטרה.

היחידה המרכזית במרחב לכיש של המחוז הדרומי, ממשיכה את מאבקה בפשיעה אלימה ובכנופיות הפשיעה הפועלות בגזרת המרחב, תוך ניהול מאבקים שלא פעם פוגעים בביטחון הציבור ובחיי השגרה.

הלילה, בלשי הימ"ר שהיו בפעילות מבצעית סמויה, עצרו 6 חשודים, 3 מהם תושבי חוץ, בזמן שעפ"י החשד היו בדרכם לניסיון פגיעה בתושב אשדוד, ורגע לפני שהצליחו עפ"י החשד לממש את כוונותיהם.

בחיפוש שנערך ברכב בו נעצרו החשודים, נתפסו כלי תקיפה, בהם סכין ואלות.

במהלך המעצרים, אחד החשודים שתקף באלימות קשה את אחד השוטרים (פונה לקבלת טיפול רפואי), נפצע ככל הנראה מירי שבוצע ע"י השוטר, והוא פונה לבית החולים במצב קל- בינוני, לאחר שנמלט מהמקום, שם נעצר.

5 החשודים הנוספים, הובאו לחקירה בימ"ר לכיש בחשד לעבירות המיוחסות להם, והם יובאו בהמשך היום בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

המעצרים הלילה, הנם תוצר של פעילות ממוקדת אותה מבצע הימ"ר נגד כנופיות פשיעה, והמשך ישיר של מעצרים קודמים בגין עבירות פשע דומות שבוצעו בעת האחרונה. בין העצורים נמנה ראש "כנופית הרוסים" המתגורר כיום באשדוד ושוחרר ממעצר רק בשבוע שעבר.

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותה, על מנת לסכל את אותן כוונות ועבירות מסוג פשע, ותפעל להביא את החשודים לדין על מנת להבטיח את שלומו וביטחונו של הציבור בכל זמן ובכל מקום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך