פיקוד העורף יערוך סקר של בדיקת רמת מיגון המקלטים באשדוד

 הסקר ייערך בין שני לרביעי. פיקוד העורף בחר באשדוד להיות הרשות הראשונה לביצוע הסקר. המדובר בבדיקה של המקלטים בכל רחבי העיר. צפויה תנועה ערה של חיילים בעיר כש-200 חיילים ייקחו חלק בפעילות. חשוב לציין כי החיילים לא מגיעים לתקן את המקלטים.

ביום שני הקרוב ועד ליום רביעי יגיעו לעיר אשדוד גדוד חיילי פיקוד העורף, המונה כ- 200 חיילים. פיקוד העורף בחר באשדוד להיות הרשות הראשונה לביצוע סקר מיגון בכלל רחבי העיר במקלטים ציבוריים, בבתים משותפים, מקלטים פרטיים במבני ציבור. הסקר יבוצע בכל הרובעים בעיר עם דגש על הרובעים א,ב,ג,ד,ה,ו,ז,ח,ט,י,יא,יג ששם יבוצע גם סקר מיגון מקלטים בבניינים משותפים. ובמבני ציבור. במהלכם שך הימים האלה תהיה תנועה ערה רגלית ורכובה של חיילים ברחבי העיר.

 הסקר יכלול:
 
·         בדיקה של מקלטים ציבוריים.
·        בדיקה של מבני שירותים חיוניים ( בתי מרקחת, מרפאות, מרכזי קניות, משרדי רווחה וכיו"ב).
·         בדיקת תקינותם של מקלטים משותפים פרטיים בבניני מגורים (האם שמישים לשעת חרום וכו').
 סקר המיגון מהווה נדבך חשוב במיפוי שלם של העיר, ומהווה כלי חשוב ביותר לטובת העיר בהתמודדות בשעת חירום בעתיד.
 
אגף ההנדסה בעיריית אשדוד, בשיתוף אגף הביטחון העירוני, מנהלת ההתחדשות העירונית ומנהל התפעול באמצעות מנהלות הרובע, ילוו את חיילי פיקוד העורף במשך שלושת הימים במטרה להגיע למספר גדול של מקלטים. בנוסף, יינתן סיוע לחיילי הפיקוד ככל שיידרש, במטרה למפות באופן מקסימלי את רמת המיגון של המקלטים הפרטיים והציבוריים בעיר.

מהעירייה נמסר:  "המקלטים הציבוריים באשדוד זוכים בכל שנה לציונים גבוהים מאוד בזכות התחזוקה השוטפת הגבוהה המתבצעת לאורך כל השנה ונותנת סיוע גם למקלטים פרטיים במידת הצורך. חשוב לשמר על מוכנות לאורך כל השנה על מנת להיות מוכנים בזמן חירום". בעירייה ציינו עוד כי: "החיילים לא מגיעים לתקן את המקלטים. הפעולה שנעשית על ידם היא סקר לבדיקת התקינות של המקלט".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך