בן שמעון: "אנחנו נהיה קבוצה הרבה יותר טוב במהלך השנה"

אמר את הדברים לאחר ההפסד לבאר שבע 2:1 בגביע הטוטו. אשדוד תצא לקראבח למשחק ב"ליגה האזורית", עם סגל חסר, כשאוואני הבלם לא יישחק, הקשר כנעאן והחלוץ באיו בספק גדול.
רן בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

רק זה היה חסר לקבוצת מועדון ספורט אשדוד, עוד שחקנים פצועים לקראת המשחק החשוב "בליגה האזורית", בחמישי מול קראבח האזריתף בחוץ.

כמו שזה נראה בנוסף לבלם מאוגנדה טימותי אוואני שלא יישחק ויצטרך מנוחה שכנראה תמנע ממנו גם לפתוח את העונה, הרי ששני שחקנים נוספים עלולים להיות חסרים. המדובר בחמודי כנעאן שכנראה סובל משברי מאמץ לאחר שנפצע גם במחנה והמשיך להתאמן מאחר ולא ידע מה חומרת הפציעה והחלוץ האוגנדי פאהד באיו שנפצע במשחק מול באר שבע בשריר רגלו. בקבוצה מקווים שאחד מהם לפחות יהיה כשיר למשחק בחמישי.

בקבוצה ממשיכים לחפש חלוץ, כנראה זר, להחליף את דין דוד שעזב למכבי חיפה. באשדוד יודעים כי יש לחזק את חוליית ההתקה לא רק לאירופה אלא גם לליגה. בכל מקרה למשחק בחמישי, גם אם יגיע חלוץ, הוא לא יוכל לשחק.

הממאן רן בן שמעון אמר לאחר המשחק מול באר שבע:  "יחסית למשחק ראשון שנערך באמצע הקיץ לאחר שבועיים מחנה אימונים, הרי ששחקנים עשו השקעה אדירה. כמובן שזה לא הקצב של המשחקים שיהיו בליגה. צריך עוד להתחזק, אבל אני מרוצה מהשחקנים ומההשקעה והגישה. אנחנו נהיה קבוצה הרבה יותר טוב במהלך השנה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך