מבחן אירופאי

שבוע לפני קראבח האזרית במסגרת "הליגה האזורית" באירופה, מ.ס אשדוד שיחקה מול מתמודדת אחרת באירופה, הפועל באר שבע, ונוצחה 1:2. באר שבע בחצי הגמר, גביע הטוטו אשדוד תשחק במשחקי הדירוג.

בדיוק בעוד שבוע, זה כבר יהיה מעשי. מ.ס אשדוד תפגוש בחמישי הבא את קבוצת קראבח האזרית במסגרת המפעל האירופאי "הליגה האזורית". בינתיים היא ערכה משחק מבחן מול "אירופאית" אחרת, הפועל באר שבע וירדה מנוצחת 1:2 בבית במסגרת גביע הטוטו. באר שבע עלתה לחצי הגמר בגביע הטוטו, אשדוד במשחקי הדירוג.  אשדוד צריכה להיות במייטבה מול קראבח בשבוע הבא בכדי להשאיר לעצמה סיכוי.

לאחר מחצית מאופסת הגיעו השערים. באר שבע פתחה ראשונה ועוד איך פתחה. אבו עביד (49) הגביה כדור לרחבת אשדוד, צבטקוביץ' הבלם הרחיק ומריאנו באריירו בעט מהאוויר בוואלה מ-20 מטרים שער מדהים. ג'ראפי רק הסתכל.  אשדוד חזרה אחרי 9 דקות. פיראס אבו עקל השתחרר מצוין ובעט כדור שטוח על סף הרחבה פנימה 1:1. אשדוד לא הספיקה לחגוג וספגה את השני. 4 דקות לאחר שער השוויון קבע אנסה את תוצאת המשחק לאחר מסירה של אקולטסה.

עכשיו עוברים ל"דבר האמתי", קראבח בחוץ. מ.ס אשדוד צריכה לחזור עם תוצאה טובה בכדי להשאיר לעצמה תקווה בארץ. המשחק היום מול באר שבע היה הזדמנות טובה לראות שיש עוד מה לתקן עד אז.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך