מיום שישי: כל החוזרים מחו"ל ייכנסו לבידוד עד קבלת תוצאה שלילית בבדיקה בנתב"ג

המדובר בתקנות החדשות עליהן החליט קבינט הקורונה. התקנות חלות גם על מחלימים ומחוסנים. התשובה לבדיקה צריכה להגיע לנבדק עד 24 שעות מרגע הנחיתה.

נוסעים לחו"ל? שימו לב. החל מיום שישי ייכנסו לתוקף התקנות החדשות עליהן החליט קבינט הקורונה, המחייבות את הנכנסים לארץ מכל מעברי הגבול להיכנס לבידוד עד לקבלת תשובה שלילית בבדיקה, לרבות מחלימים ומחוסנים. התקנות מגיעות ברקע התפרצות הקורונה המחודשת וכניסתם של וריאנטים חדשים לגבולות הארץ. על פי התקנות, התשובה לבדיקה צריכה להגיע לנבדק עד 24 שעות מרגע הנחיתה, ובמידה שלא – הנבדק משוחרר מבידוד.

במקביל, הלילה יכנסו לתוקף התקנות המורות על קיצור בידוד מ-14 יום לשבוע בלבד, בתנאי שנעשית בדיקה ביום השביעי. על פי נתוני משרד הבריאות, 60% מהמחויבים בבידוד לא מקשיבים להנחיות במרחב הביתי וגורמים לתחלואה בתוך המשפחה. מטרת קיצור הבידוד היא להבטיח שיותר אנשים ישמרו על הבידוד כראוי.

הנוחתים בנתב"ג מנותבים מיד למתחם בדיקות הקורונה, בעוד השילוט והסדרנים מנסים לייצר סדר. הנוסעים מתבקשים לשלם על הבדיקה מראש, עוד בטרם עלו למטוס לישראל, אולם גם אם לא עשו זאת, ישנה אפשרות לשלם בשדה התעופה, אך במחיר גבוה יותר – 80 שקלים לרישום מראש לעומת מאה שקלים לתשלום במקום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך