"המטרה העונה היא פלייאוף עליון"

אמר את הדברים במסיבת העיתונאים לקראת המשחקים הקרובים, בגביע הטוטו בחמישי ואירופה ולאחר חזרת הקבוצה ממחנה האימונים בסלובניה. הקפטן בן זקן: אני בטוח שנהיה קבוצה יותר טובה מהעונה הקודמת".
בן שמעון ובן זקן.

"זה משחק הכנה גדול לקראת קרבאח וברור שאנחנו רוצים להתקדם בגביע הטוטו". כך אמר רן בן שמעון מאמן מ.ס אשדוד לקראת משחקה של אשדוד מחר (20.30, הי"א) בגביע הטוטו מול הפועל באר שבע. אשדוד ערכה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, לקראת אירופה ב-22.7 מול קראבח האזרית ולקראת העונה הקרבה. לצידו של בן שמעון היה גם הקפטן טום בן זקן. אגב ניצחון בחמישי יביא את אשדוד לחצי גמר גביע הטוטו.

בן שמעון אמר: "הקבוצה שלנו יודעת מה היא רוצה מעצמה. יש פה חברה צעירים שיצטרכו לעשות עוד צעד קדימה. השאיפה שלנו היא תמיד להצליח יותר. עזבו אותנו שחקנים טובים ובא גל שני מלמטה שמוכשר מאוד, עם שחקני חיזוק טובים. אני מאמין בקבוצה הזאת".

על אירופה אמר בן שמעון: "השלב הזה בא מאוד מוקדם העונה ונצטרך להביא משהו שיגבור על הניסיון של האזרים. אני מקווה שנגיע מוכנים. אנחנו יודעים שקראבח קבוצה מנוסה ומשחקת שנים באירופה. הניסיון זה דבר שיהיה חסר לנו בהתמודדות הזאת ואנחנו ננסה לבנות מסורת".

בן שמעון ציין את המטרות לעונה הקרובה בליגה: "ש פה חברה מאוד רציניים שמשנים הרגלי עבודה, ויש תהליך עם הצעירים שעולים שלב. יש עוד זמן כדי לדבר על תוצאות. ברור שחושבים העונה על פלייאוף עליון".

הקפטן טום בן זקן: "אנחנו עדיין בתהליך בנייה. אנחנו קבוצה שנבנית מהתחלה ומקווים להשתפר מהעונה שעברה. אני בטוח שנהיה קבוצה יותר טובה מהעונה הקודמת. יש לנו משחק חשוב נגד באר שבע ונבוא לעשות את המקסימום במשחק באירופה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך