המשטרה עצרה מתחזה החשוד בעבירות מין חמורות בנשים

חשד: תושב אשדוד נעצר לחקירה לאחר שהציג עצמו כאומן העוסק בפיסול, ונפגש עם נשים במטרה לקבל מהן 'השראה', כאשר בפועל ביצע בהן עפ"י החשד עבירות מין חמורות.
אסיר אזוק באזיקים

ראשיתה של החקירה החלה בתלונות שהתקבלו ע"י 2 צעירות, לפיהן הגיעו למפגש 'השראה' עם אדם שהציג עצמו כאומן העוסק בתחום הפיסול, וביקש מהן לבצע מעשים מגונים תוך שהוא עצמו ביצע בהן עפ"י החשד עבירות מין חמורות.

עם התקדמות חקירת המשטרה הסמויה, חשפו חוקרי המשטרה את דפוס פעולתו של החשוד, לפיו עפ"י החשד איתר נשים צעירות דרך הרשתות החברתיות, תוך שהוא מציג עצמו כאישה העובדת כסוכנת המחפשת נשים היכולות לתת השראה לאומן פיסול ומתאמת עבורו את הפגישות.

במהלך הפגישות שקיים החשוד עם 2 צעירות בעיר אשדוד, הציג עצמו עפ"י החשד כפסל וביקש מהן לפשוט את בגדיהן ולגעת בגופן על מנת לקבל 'השראה', וכן ביצע בהן עפ"י החשד עבירות מין.

חוקרי המשטרה שאיתרו את זהותו האמתית של החשוד (38, אשדוד), עצרו אותו הלילה לחקירה בחשד לעבירות קבלת דבר בתחבולה, בעילה ומעשה סדום שלא בהסכמה חופשית.
הבוקר יובא החשוד בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרו.

משטרת ישראל פונה לציבור תוך דגש לנשים שנפגעו מעבירות ומדפוס פעולה דומים, להגיע לתחנת המשטרה הקרובה או לתחנת אשדוד, ולהגיש תלונתן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך