מ.ס אשדוד עשויה להשאיל את סהר חסון

באשדוד כרגע 4 שוערים, ביניהם שני בכירים, רועי משפתי ויואב ג'ראפי. הפועל ר"ג גילתה התעניינות בשחקן. ההחלטה הסופית בחמישי. הקבוצה סיימה את המחנה ותגיע ארצה. בחמישי תשחק בגביע הטוטו מול באר שבע.
סהר חסון.

מ.ס אשדוד סיימה הערב, שלישי, את מחנה האימונים בסלובניה וחזרה ארצה. היא אמורה להגיע ברביעי בבוקר וכבר ביום חמישי מחכה לה משחק בגביע הטוטו מול הפועל באר שבע (20.30), שאם תנצח בו תעלה לחצי גמר גביע הטוטו.

כמו שזה נראה הקבוצה תוותר על אחד השוערים. יש לה 4 שוערים, שני הבכירים יואב ג'ראפי ורועי משפתי, רז זגורי וסהר חסון שהגיע העונה להיות שוער שני. כרגע נראה כי חסון הוא זה שיושאל. כמה קבוצות בליגה הלאומית מתעניינות ביניהן הפועל ר"ג שמאוד רוצה אותו. ההחלטה הסופית תתקבל בחמישי.

לגבי הבלם טימותי אוואני, שלא נטל חלק במשחקים במחנה, הרי שינסו להכשירו למשחק הגומלין מול קרבאח ב-29.7 בליגה האזורית באירופה, שייערך באשדוד. אוואני סבל מפציעה ולא שיחק כבר כמה חודשים ובמחנה חזר לכושר, אבל כאמור לא של משחק.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך