העירייה החלה להפעיל מרכז שליטה לאכיפת מבודדים באשדוד

בדיקות אקראיות למבודדים, שיחות טלפון לשבים מחו"ל ואכיפה נרחבת ברחבי העיר. משל"ט הקורונה החדש של עיריית אשדוד יצא לדרך

עיריית אשדוד הודיעה לפני זמן קצר כי נפתח מרכז שליטה למבודדים, כאשר הביטחון העירוני והשיטור העירוני החלו הבוקר בבדיקת ואכיפה של תושבים החייבים בבידוד בהתאם לחוק.

ביום חמישי האחרון פורסם שראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי החליט לעלות שלב ולפתוח כבר ביום ראשון את משל״ט המבודדים במטרה לשמר את ביטחון בריאות התושבים.

בשלב הראשון יתקיימו שיחות טלפון למבודדים – מוקד מרכז השליטה ובקרה של עיריית אשדוד ייחל לפעול ביום ראשון, המוקדנים ומוקדניות יתרכזו בשלב ראשון של הבדיקות בתשאול של תושבים אשר חזרו מחו״ל בכלל, וממדינות אדומות בפרט. סה"כ כלל המבודדים יהיו תחת פיקוח במטרה לבדוק שהם חשים בטוב ושומרים על הכללים.

שלב שני ומרכזי – ניידות הביטחון העירוני והשיטור העירוני יסיירו ויבדקו באופן אישי מבודדים שלגביהם מתעורר חשד של הפרת בידוד. בנוסף, יבצעו בדיקות אקראיות.

אריה איטח – מנהל אגף הביטחון ומפקד המבצע: החל מראשון ובהתאם להנחיית ראש העיר אגף הביטחון יפעל ביתר שאת במטרה לשמור על בריאות התושבים ונבצע בדיקה למחויבי בידוד. חשוב להדגיש – הפרת בידוד הינה עבירה אשר תגרור קנס של 5,000 שח .
בעיריית אשדוד מתכוונים לפעול ביתר שאת במטרה לשמור על בריאות תושבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך