מ.ס אשדוד סיימה בתיקו 1:1 מול צ'וקאריצ'קי מליגת העל הסרבית

אשדוד הייתה הבולטת במחצית הראשונה וירדה למרות זאת בפיגור. שער מדהים של שלו הרוש במהלך המחצית השנייה קבע תוצאת תיקו 1:1 מוצדקת. ננאד צבטקוביץ' פתח בהרכב לאחר שחזר מפציעה.
צילומים: נתנאל פריינטה.

במשחקה השני במחנה האימונים בסלובניה, מול יריבה קשה מליגת העל הסרבית, סיימה מ.ס אשדוד בתוצאה 1:1. תוצאה ששיקפה את המשחק.

בן שמעון במהלך המשחק.

אשדוד פתחה מצוין את המשחק ופעמיים הייתה קרובה לכיבוש שער. פעם אחת מרגלי חמודי כנעאן ופעם אחת בנגיחה של פאהד באיו. אבל כמו בכדורגל אם לא כובשים סופגים. הסרבים ניצלו כדור חופשי לנגיחה לשער של משפתי. 0:1 במחצית.

גם הבלם צבטקוביץ' (שני מימין) חזר לשחק בהרכב.

אשדוד לא וויתרה והצליחה לחזור משער מדהים של שלו הרוש שבעט כדור מהאוויר לרשת. צ'וקאריצ'קי. היא קבוצה טובה יותר מטריגלאב מהליגה השנייה בסלובניה, מולה שיחקה אשדוד במשחק הקודם וסיימה בניצחון 2:3.

הספסל האשדודי.

מעבר לעובדה שהקבוצה עמדה טוב מול יריבה שסיימה בצמרת ליגת העל הסרבית, במקום השלישי, בדיוק כמו אשדוד, הרי שחזרתו של ננאד צבטקוביץ' גם היא בשורה טובה. צבטקוביץ' הבלם הסרבי, חזר מפציעה ופתח בהרכב הראשון וגם הוכיח שהפציעה מאחוריו. למרות זאת באשדוד לא רצו לסכנו והחליפו אוות עוד במהלך המחצית הראשונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך