אשדוד במקום הראשון בארץ ביום החיסונים המיועד לנוער

השיא הישראלי של אשדוד: עיריית אשדוד בשיתוף תחנת מדא אשדוד , הצליחו להגיע למספר המתחסנים הגבוה ביותר בישראל ליום חיסונים המיועד נערים ונערות .

אתמול בשעה 22:00 ננעל מבצע החיסונים לנערים ונערות בגילאי 12-16 ומספר המתחסנים באשדוד היה הגבוה ביותר עד עתה מכלל הרשויות בישראל ועמד על 652 נערות ונערים .
בשבוע שעבר ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ביקש לארגן יום חיסונים המיועד לבני ובנות הנוער באשדוד, במטרה לעודד את מבצע החיסונים גם בקרב הדור הצעיר וזאת גם בהתאם להחלטת הממשלה לאשר לגילאים הצעירים להתחסן .

מבצע משולב – מנהלות הרובע,מנהל החינוך העריוני ומועצת הנוער העירונית פעלו במטרה לסייע בשיווק המתחמים .

מירב שרת, מנהלת מטה החיסונים בעיריית אשדוד המשמשת גם כראש מנהל משאבי אנוש הקימה מיד צוותי עבודה בשיתוף מד״א אשדוד ההתארגנות וההערכות החלה, מנהלות הרובע התגייסו לסייע בהפצת המידע ואליהם הצטרפו גם מועצת הנוער העירונית,מנהל החינוך, נבנה קמפיין מתוכנן ומקצועי, במטרה להגיע להורי הנערות והנערים וליידע אותם על הקמת מתחם החיסונים למספר שעות ובכך לאפשר לנערים ונערות לבוא ולהתחסן .

אתמול בשעה 16:00 מבצע חיסונוער באשדוד יצא לדרך, מאות בנות ובני נוער בשני מתחמי החיסונים שהקימו החלו להגיע,כמות המתחסנים הלכה וגדלה עד כדי צורך שנוצר במהלך הערה להביא חיסונים מערים אחרות מאחר ומלאי החיסונים של מדא אשדוד הסתיים .

צוותי מדא לא ויתרו, נלחמו על כל חיסון במטרה לתת מענה לכולם והצליחו . בסוף הערב כולם נותרו המומים נוכח המספרים הגבוהים מאוד ,652 מתחסנים ומתחסנות תוך מספר שעות , כאמור,אשדוד רשמה שיא ליום חיסונים לבני ובנות נוער בהשוואה לרשויות אחרות שהקימו גם הם מתחמי חיסונים .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך