גם אשדוד ״בדרך״ לאולימפיאדה

המדובר בארבעה ספורטאים מהעיר שייצגו את העיר באולימפיאדת טוקיו, יעקב טומרקין, דניס לוקטוב, יאנה קרמנקו וקארין וקסמן. ד״ר לסרי: ״הצלחתם היא הצלחתנו. אני בטוח שיגיעו להישגים מרשימים וישימו את אשדוד ומדינת ישראל שוב על המפה״.

כבוד. העיר אשדוד שולחת לאולימפידה ארבעה נציגים שעושים לכולנו כבוד גדול. יעקב טומרקין – שחיין מכבי אשדוד, ישתתף בפעם השלישית במשחקים האולימפיים ונבחר לשאת את דגל ישראל בראש מצעד המדינות בטקס הפתיחה ודניס לוקטוב – שחיין מכבי אשדוד, ישתתף בפעם הראשונה באולימפיאדה.
יאנה קרמנקו וקארין וקסמן – מתעמלות אומנותית, חברות בנבחרת ישראל, ישתתפו לראשונה באולימפיאדה.

ד״ר יחיאל לסרי: ״נפגשתי הבוקר עם יעקב ודניס, נציגי הנבחרת, לאחל להם הצלחה רבה, הצלחתם היא הצלחתנו. אני בטוח שיגיעו להישגים מרשימים וישימו את אשדוד ומדינת ישראל שוב על המפה.
ברכות גם למאמני הספורטאים, תושבי העיר, שהישג זה גם שלהם: ולדימיר סופר, מאמנם של יעקב ודניס ואירנה טפלוב, לנה ומריה ויינבלט ומאמנת נבחרת ההתעמלות האומנותית אירה ויגדורצ'יק- יישר כח גדול!בהצלחה רבה לכולם, מאמינים בכם, נתראה על הפודיום״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך