כדוריד: 4 החתמות להפועל אשדוד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד משנה את פניה עם 4 החתמות - בהן של עמית סטלמן וצמד זרים סרבים. ליגת ווינר תצא לדרך ב-1 באוקטובר.
עמית סטלמן מצטרף להפועל אשדוד ממכבי ראשון (צילום: הדר ואן קולא איגוד הכדוריד).
הפועל אשדוד, מחזיקת גביע המדינה בכדוריד, משנה את פניה. אחרי החלפתו של אולג בוטנקו במאמן הסרבי אנדראה ווקייביץ', ועזיבתם של הזרים הבכירים טומיסלאב סטויקוביץ' וגאבור לנגהאנס, שהובילו אותה לזכייה בתארים ההיסטורים בשנים האחרונות (האליפות וגביע המדינה) – בקבוצה מעלים מהלך משמעותי בהרכב הפאזל לעונה הבאה בליגת ווינר שתצא לדרך ב-1 באוקטובר.
אשדוד החתימה את השוער הסרבי איגור ארסיץ' (ששיחק בליגה הסרבית, ובקבוצות אולימפיאקוס וא.א.ק אתונה מיוון), ואת עוז יצחק שוער נבחרת העתודה היוצאת מעירוני רחובות (השניים מחליפים כאמור את סטויקוביץ' ואת מילוש רגיצ'יץ'). אשדוד גם השלימה את הקו האחורי כשהחתימה את המקשר אלכסנדר בביץ', ששיחק בעבר בכוכב האדום בלגרד, במטאלופלסטיקה ובוויוודינה מסרביה, זאת לאחר צירופו של מקשר נבחרת מונטנגרו ריסטו ווייצ'יץ'.
וההחתמה המרתקת בגזרה הישראלית – עמית סטלמן, שחקן הפינה של נבחרת ישראל ולשעבר מכבי ראשל"צ, מצטרף באופן רשמי לקבוצה, לאחר שסיים שנה שבה היה בהסגר. סטלמן היה שותף להישגים של מכבי ראשל"צ בשנים הקודמות, והיה שחקן מפתח בקבוצה וישתף פעולה בפינה עם לו אקסברוד המוכשר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך