אש ותמרות עשן: הכנופיה "הגרוזינית" VS כנופיית "הרוסים". כל הפרטים על המלחמה שמבעירה את אשדוד

אירוע הירי אמש שכוון ככל הנראה לעבר אדם המשוייך לכנופיית "הרוסים" רק מגביר את הלהבות שהחלו על פי גורמים מעולם הפשע בפגישה בין מנהיג הרוסים לבין בכיר בארגונו של בני שלמה. הסיפור המלא בכתבה.

את המלחמה הזו אף אחד לא צפה. כולם מכירים את המלחמה העקובה מדם, בין ארגונו של העבריין שלום דומרני, לארגונו של יד ימינו בעבר העבריין בני שלמה. מלחמה זו גבתה קורבנות רבים משני הצדדים ומתלהטת עוד יותר לקראת שחרורם של השניים בעוד מספר ימים.

אבל המלחמה שמתרחשת בשבועות האחרונים באשדוד, היא בין כנופיית "הרוסים" בהנהגתו של מישה (מיכאל) טנסקי, תושב ב"ש במקור, שעבר להתגורר באשדוד לאחרונה עם שחרורו מהכלא, לבין הכנופיה הגרוזינית המשוייכת מודיעינית לארגונו של בני שלמה ובה חברים מספר עבריינים אשדודים בכירים, שאליהם הצטרף עבריין בכיר בארגונו של בני שלמה תושב רחובות במקור המתגורר גם הוא באשדוד בשנתיים האחרונות.

בשנתיים האחרונות נכנסה לעיר כנופיית "הרוסים" והפעילה דירות הימורים רבות, בסכומים של מאות אלפי שקלים בלילה. מהמרים מספרים שניתן להם אשראי בסכומים אסטרונמיים של 200 ו300 אלף ש"ח בערב, בלי הכרות מעמיקה איתם. מה שמראה על ביטחון עצמי גבוה בגביה ומעיד גם על אכזריות.

"מה שכן כל סכום שהרווחת תמיד קיבלת, לא משנה מה הגובה שלו, אבל אם הפסדת עדיף לך לברוח" סיפר מהמר ששיחק באותן דירות. נתח גדול לקחו "הרוסים" גם בשוק ההימורים הדיגיטלי באינטרנט, מה שגרם למספר בכירים בהם טנסקי לעבור מב"ש לאשדוד.

עד אז הכל התנהל על מי מנוחות אולם מתחת לפני השטח הורגשו מתחים. מה שהחל את המלחמה העכשווית על פי גורמים עברניים, הייתה פגישה בין אחד הבכירים בארגונו של בני שלמה לבין מנהיג "הרוסים" בה על פי גורמים עברניים האשים האחרון את אחד מחברי הכנופיה הגרוזינית באשמה כלשהיא דבר אשר הוביל להתלהטות היצרים ולדברי אנשים אשר נכחו בפגישה אף נשלפו סכינים. מאז החלה מלחמה כוללת אשר לדברי גורמים בעולם הפשע החלה בעצם "על כלום ושום דבר" כאשר הכנופיה הגרוזינית נקלעה לסכסוך ללא שום כוונה מצידם לפתוח במלחמה.

במשטרה מודעים למלחמה הגדולה שעדיין נמצאת בתחילתה וכבר בשבוע שעבר עצרו כמה מכנופיית "הרוסים" כשהם "מחוזקים" ב 3 אנשים עם אזרחות אוקראינית, עם אמצעי אמל"ח ברכבם, כשיום לאחר מכן נעצרו כמה מחברי הכנופייה הגרוזינית כשחלקם שוחררו בנתיים.

במשטרה טוענים שאירוע ירי אחד לפחות, בשבוע שעבר באשדוד בוצע ככל הנראה לעבר טנסקי שלא נפגע ולא שוללים כי אנשים הכנופיה שנעצרו עם האמל"ח היו בדרכם לפגיעה בכנופייה היריבה.

אמש בשעת לילה מאוחרת נורו צרור יריות לעבר בניין במע"ר דרום בעיר, שכוונו לעבריין אשר משוייך לכנופיית "הרוסים" המתגורר במקום. 2 הכנופיות מגובות בקואליציות עם ארגוני פשיעה אחרים ובמשטרה מקווים שהמלחמה ששמבעירה את אשדוד תסתיים בקרוב. מה שבטוח שהמלחמה שהחלה בשבוע האחרון, נראית רחוקה מאוד מסיום ורק ימים יגידו האם אירוע הירי אמש היה רק יריית הפתיחה למערכה השניה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך