במ.ס אשדוד נפרדו מדין דוד: "מודים לך על התרומה האדירה במשך 8 שנים"

דוד עבר למכבי חיפה. עוד נכתב בהודעת הפרידה של המועדון: "הגענו למסקנה שהדבר הכי נכון הוא לתת לך להתקדם ולהגשים את החלומות שלך".

לאחר שעבר רשמית למכבי חיפה תמורת 1.1 מיליון יורו, נפרדו היום, רביעי, בקבוצת מ.ס אשדוד מדין דוד החלו.

בהודעת הפרידיה של מועדון נכתב: "לאחר שהשלמת את מעברך למכבי חיפה, אנו נפרדים ממך בתום תקופה של 8 שנים במועדון. במשך השנים מאז הגעת אל מחלקת הנוער שלנו בשנת 2013, התפתחת בזכות התמדה ועבודה קשה ובמהרה הפכת לשחקן משמעותי בקבוצה הבוגרת. תרומתך האדירה העניקה לנו ולאוהדים אין ספור רגעים בלתי נשכחים, כאשר השיא הגיע בעונה האחרונה בה סיימת כמלך השערים של הקבוצה והיית שותף בכיר בהעפלה לאירופה".

בהמשך נכתב עוד: "על אף הרצון שתישאר איתנו ותמשיך לשחק במדים האדומים-צהובים של מ.ס אשדוד, בשיחות שערכנו, הבהרת כמה אתה מרגיש כאן בבית, אך מעוניין כעת להתנסות באתגרים חדשים ולשחק בליגת האלופות. לאחר שמכבי חיפה הגישה הצעה רשמית ולאחר מספר שיחות, הגענו למסקנה שהדבר הכי נכון הוא לתת לך להתקדם ולהגשים את החלומות שלך. אנו מודים לך על התרומה האדירה ועל כל הרגעים המדהימים שהענקת למועדון במשך 8 השנים האחרונות, ומאחלים לך המון הצלחה בהמשך הדרך. ההצלחה שלך זה הדבר שהכי ישמח אותנו ותמיד נהיה בית חם עבורך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך