מכבי: שיא מתחסנים היום בקרב בני 12-15 – כ4,500 נערות ונערים התחסנו ביממה

כ4,500 חברי מכבי בגילאי 12-15 התחסנו היום במרכזים הרפואיים של הקופה בכל רחבי הארץ. מדובר בשיא במספר בני נוער מתחסנים ליום אחד, מאז תחילת מבצע החיסונים לגילאים אלו לפני כשלושה שבועות. עד כה חיסנה מכבי קרוב ל-40,000 מתבגרים ולמעלה מ20,000 בני נוער זימנו תורים לשבועיים הקרובים. מכבי היא הקופה המובילה בשיעור המתחסנים בקרב גילאי 12-15 וכן ביתר קבוצות הגיל.

שיא חדש זה מגיע על רקע הביקור הבוקר של ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הבריאות ניצן הורוביץ ומנכ"ל משרד הבריאות הנכנס פרופ' נחמן אש במתחם החיסונים של מכבי בעיר חולון. רה"מ, השר, והמנכ"ל בירכו נערות ונערים חברי מכבי שהגיעו להתחסן במתחם ועודדו בני נוער נוספים לקבוע תורים לחיסון בהקדם. הובילו את הביקור מנכ"ל מכבי רן סער, ראש המחוז ד״ר חגי פרנקל וראש חטיבת התפעול במכבי סיגל דדון-לוי שעדכנו כי מכבי תחצה את יעד החיסונים למתבגרים שהציב משרד הבריאות – 50%, ומעריכה שתחסן אף יותר.

צילום תמונה: דוברות מכבי שירותי בריאות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך