דמי האבטלה לרוב מובטלי הקורונה ייפסקו ביום חמישי

דמי האבטלה למעט בני 45 ומעלה, ייפסקו ביום חמישי, ואלפים מבקשים לחזור לעבוד. נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין: "מעסיקים רבים מסתפקים בכוח אדם מצומצם יותר באופן קבוע".
בעלי מקצוע
אילוסטרציה.

מחרתיים, 1 ביולי. הסיבה: דמי האבטלה לשוהים בחל"ת מסתיימים, למעט לבני 45 ומעלה, ולמעשה לרבים לא תהיה החל מיום חמישי השבוע שום הכנסה.

המעסיקים דיווחו על הפניות לחזרה לעבודה לאיגוד לשכות המסחר ואיגודי מסחר בערים השונות. "זה היה צפוי, אבל בינתיים השתנו הנסיבות", אמר נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין, שציין כי "משבר הקורונה גרם למעסיקים רבים לשנות את דפוסי העבודה אצלם ולהסתפק בכוח אדם מצומצם יותר באופן קבוע".

מעסיקים רבים גם כועסים על עובדיהם שסירבו בתוקף לחזור לעבודה כאשר המעסיק נאנק מחוסר בעובדים. כעת המעסיקים האלה לא מוכנים עוד לקבל עובדים ותיקים ומצאו, בחלק מהמקרים, אחרים במקומם. אחד מאנשי האיגוד הארצי למסחר אמר: "המצב הזה היה צפוי. המדינה שילמה דמי אבטלה במשך שנה שלמה לעובדים שישבו בבית ושחלקם פשוט סירבו לחזור לעבוד בחנויות ובעסקים שבהם הועסקו. עכשיו, כאשר דמי החל"ת שלהם מסתיימים הם התעוררו ופתאום רוצים לחזור, אבל מעסיקים רבים כבר מצאו עובדים חדשים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך