החלום של ילד בר המצווה מאשדוד התגשם

הילד שגר עם אמו ושבעת אחיו עמד לעלות לתורה, אבל לא היו לו תפילין משלו, בגלל קשיים כלכליים. שמעון בן שמעון, מנהל גמ"ח חסדי מאור מאיר שמע על כך, והפתיע את הילד בתפילין,טלית וסידור חדשים.
שמעון בן שמעון וילד בר המצווה.

כל ילד שמגיע לגיל  לבר המצווה, רוצה לעלות לתורה עם התפילין שלו, שנקנו במיוחד עבורו. אבל יש כאלה שלא יכולים להרשות לעצמם. כך היה עם ילד בן 13 מאשדוד מאזור ג' שהגיע למצוות ורצה לעלות עם תפילין משלו, אבל המצב הכלכלי לא אפשר לו את זה. לסיפור הזה יש גם סוף טוב לא מעט בעזרת גמ"ח חסדי מאור מאיר.

מנהל הגמ"ח, שמעון בן שמעון, שהקים אותו לפני עשור לזכרו של בנו מאור מאיר ז"ל בן ה-16, שנפטר בתאונת דרכים ולאחר השבעה התגלה כמה הילד תרם לאחרים מכספו ומזמנו, שמע את הסיפור על הילד שחי עם אמו ושבת אחיו ושמצבם הכלכלי לא מאפשר את קניית התפילין. מכאן הסיפור קיבל תאוצה מהירה מאוד.

שמעון בן שמעון מספר: "הגיעה אליי פניה מאדם שאני מכיר שסיפר לי על המשפחה שמאוד קשה להם כלכלית ושיש לילד שלהם בר מצווה, ואין להם אפשרות לקנות לו תפילין. ברוך השם הצלחתי לדאוג לו גם לתפילין, טלית וסידור. הגענו אל המשפחה לבית למסור לו את התפילין. הילד והמשפחה התרגשו מאוד והודו לגמ"ח בדמעות, זה ריגש אותי בעוצמות אחרות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך