"בשלב זה, הוחלט לא להטיל הגבלות חדשות"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, כינס אמש את קבינט הקורונה בפעם הראשונה והודיע בו על ההחלטה. מנגד תגובש המלצה למודל האכיפה בנושא הבידודים, בדגש על חוזרים מחו״ל.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, כינס אמש, את ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקורונה (קבינט הקורונה) בפעם הראשונה. הקבינט קבע כי היעד בשלב זה הוא הגנה מקסימלית על אזרחי ישראל מפני התפשטות זן הדלתא, לצד פגיעה מינימאלית בחיי השגרה. בנוסף, קבע הקבינט כי במקביל להתמודדות עם זן הדלתא, יש להיערך לאיומים עתידיים ע״י בניית תשתיות לאיתור ולטיפול בווריאנטים או נגיפים אחרים. בנט הודיע בו כי: "בשלב זה, הוחלט לא להטיל הגבלות חדשות" .

עוד הוחלט כי ממונה הקורונה, פרופ׳ נחמן אש, וממונה המעברים הבינלאומיים, אלוף (במיל׳) רוני נומה, יגבשו המלצה למודל האכיפה בנושא הבידודים, בדגש על חוזרים מחו״ל, לאחר שיקיימו דיון עם כלל הגורמים הרלוונטיים.

בנוסף, יימשך מיקוד המאמץ בקמפיין ההסברה לעידוד התחסנות, בדגש על בני נוער. במבט קדימה, הוטל על משרד החינוך, משרד הבריאות והמטה לביטחון לאומי לגבש תכניות לפתיחת שנת הלימודים אל מול תרחישי תחלואה שונים. כמו כן, הוחלט לקדם תכנית לריצוף גנטי מלא של כלל הנכנסים לארץ במעברי הגבול הבינלאומיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך