אשדוד מתחדשת: העירייה אישרה 3 מתחמי ענק של פינוי בינוי

הוועדה המקומית לתכנון ובניה בנוכחות חברי הוועדה מר גבי כנפו ויו"ר הוועדה, אישרו 3 תוכניות ענק לפינוי בינוי בעיר אשדוד, מתחם הרב מימון בו יש סה"כ 1431 יח"ד והוא ממוקם ברובע ב', כמו גם מתחם הרמב"ם בו 804 יח"ד, וגם מתחם גאפונוב בו 756 יח"ד ברובע ה'.

עיריית אשדוד וראש העיר ד״ר יחיאל לסרי מקדמים מדיניות תכנון אשר מובילה ומעודדת תהליכי התחדשות עירונית.

יעד המדיניות הינו תכנון יעיל של הקרקע הציבורית ושדרוג המרחב הציבורי לרבות התשתיות העירוניות, שיפוץ וחידוש מבני המגורים ותוספת של מבני ציבור חדשים על מנת לשפר את איכות החיים של תושביה ולהגביר את העירוניות ורמת השירות לה זוכה התושב.

השקעה זו נשענת לרוב על תוספת יחידות הדיור חדשות אשר הקמתן מאפשרת קליטת זוגות צעירים בשכונות הוותיקות, החייאת מרכזים מסחריים, מרכזים עירוניים ומבני ציבור.

על כן תהליך ההתחדשות העירונית מוגדר על ידי הנהגת העיר כיעד חברתי וציבורי לאומי אשר מאפשר לאזן את התפתחות העיר ולספק את הצרכים הציבוריים המחויבים מהרשות תוך ניצול מרבי של משאב הקרקע החסר.

כך יישמרו ויפותחו שטחים פתוחים וייעשה שימוש יעיל בקרקע, בתשתיות הקיימות ובמוסדות הציבור. תוספת בנייה זו תוביל להתחדשות המלאי הבנויות ותשדרג את השכונות הותיקות, הן מן ההיבט הפיזי והן מן ההיבט החברתי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך