ג'קי בן זקן: "לדעת לזכות בתארים בגיל צעיר, זו דרך שממשיכה הלאה"

אמר את הדברים בטקס המיוחד לכבוד קבוצות הנוער ונערים ב' של המועדון שזכו בגביע המדינה. בן זקן: "הכל בסוף זו רצינות ודרך חיים ספורטיבית, וחשוב להבין את זה". מאמן הנוער אלי לוי: "התחלנו את העונה עם גביע 'המונדיאליטו' וסיימנו עונה עם גביע המדינה".
מימין: אופיר קופל, אלי לוי, ג'קי בן זקן, יהודה אמסילי, נוני אלמוזנינו וחיים בנישו.(צילומים: נתנאל פריינטי)

אגודת מועדון ספורט אשדוד עשתה היום, שלישי, הרבה כבוד לקבוצות הנוער ונערים ב' שזכו בגביע המדינה. זו הפעם הראשונה ב-20 שנה ששתי קבוצות לפחות זוכות בגביע

מי שהגיעו לעשות כבוד לשחקנים ולמאמנים, אלי לוי מהנוער ואופיר קופל מנערים ב' היו, ג'קי בן זקן, נוני אלמוזנינו, חיים בנישו מנהל מחלקת הנוער ויהודה אמסילי הספונסר של המחלקה.

ג'קי בן זקן השחקנים והגביעים.

ג'קי בן זקן אמר לשחקנים ולמאמנים:  "לזכות בשני גביע מדינה זה הישג אדיר. זה השיג מצוין יחד עם ההישג של הקבוצה הבוגרת שסיימה במקום שלישי וההישג של הנוער שסיים גם במקום השלישי. אני שמח בשמחה שלכם. לדעת לזכות בתארים בגיל צעיר זו דרך שממשיכה הלאה. כך יהיה גם כשתגיעו לקבוצה הבוגרת, ואני מקווה שחלק גדול מכם יגיעו לשם ואפילו לאירופה. הכל בסוף זו רצינות ודרך חיים ספורטיבית, וחשוב להבין את זה.

ג'קי בן זקן סיפר שלא ראה את משחקי הגמר בגלל שהיה בחו"ל בעניינים אישיים: "לא הייתה לי הזכות לראות את שני משחקי הגמר כי הייתי בחו"ל בעניינים אחרים, אבל בחצי הגמר של הנוער הייתי באונליין ובלחץ כמו במשחקים של הבוגרים".

מחזיקי הגביע. שחקני הנוער ונערים ב'.

בסיום הדברים הבטיח בן זקן כי שתי הקבוצות יזכו לתגמול על הכבוד שהביאו למחלקה, לקבוצה ולאשדוד: "אני יודע שקבוצת הנוער תוגמלה ונוסעת למחנה אימון בחו"ל, מה שלא היה מתוכנן. לגבי קבוצת הנערים נשב עם מנדל דוידוביץ' יו"ר המחלקה, חיים, נוני  ויהודה ונדאג לתגמל גם אותם על ההישג שלהם".

אלי לוי מאמן הנוער אמר: "סימנו מטרה בשנה שעברה פלייאוף עליון בליגה. להצהיר שאנחנו רוצים לקחת גביע לא הצהרנו, אבל דיברנו על זה כל הזמן. לא רבים יודעים שהתחלנו עם גביע וסיימנו עם גביע. התחלנו עם גביע 'המונדיאליטו' של ליגת העל לנוער וסיימנו עם גביע המדינה".

מאמן הנוער אלי לוי. "כל הזמן דיברנו על הגביע"

חיים בנישו הודה למאמן נערים ב' אופיר קופל שעוזב: " למרות כל הקשיים, קורונה  ו"שומר החומות", הצלחנו לעשות את זה. אני רוצה להודות לך בשם כולנו. כמו שאמרת שאנחנו נפרדים אבל בעזרת השם אולי נתראה בעתיד. אתה איש מקצוע והתחברת לכולם. אתה הון אנושי".

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך