סטלה וינשטיין מונתה למנכ"לית מפלגת ימינה ולא תיכנס לכנסת

וינשטיין מונתה לתפקיד היוקרתי על ידי ראש הממשלה נפתלי בנט שהביע בה אמון ולא תיכנס לכהן כחברת כנסת בעקבות סירובו להתפטר של ח"כ אביר קארה

חברת המועצה סטלה וינשטיין שהייתה אמורה לכהן כחברת כנסת, מונתה היום למנכ"לית מפלגת ימינה ובכך פתרה את הקונפליקט בו היה ראש הממשלה נפתלי בנט, לאחר שח"כ אביר קארה, לא הסכים להתפטר מתפקידו כח"כ ולפנות מקום לוינשטיין.

בתגובה למינוי אמר בנט: "אני מודה לסטלה שנענתה להצעתי ותשמש כמנכ"לית המפלגה. סטלה היא אשת עשייה שמחוברת לשטח, ואין לי ספק כי היא תמלא את התפקיד בהצלחה רבה".

וינשטיין הנרגשת הודתה לראש הממשלה ואמרה: "מיד לאחר המינוי שוחחתי עם חברי הכנסת, השרים ופעילי המפלגה המרכזיים. שמחתי לראות שכולם מחוייבים למען הצלחתה של 'ימינה'. בטוחה שבעבודה משותפת עם חברי הכנסת, השרים ופעילי המפלגה, נצליח להגיע לכלל הציבור בישראל, אני מודה לראש הממשלה על האמון שנתן בי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך