כל הדגמים, הצבעים והסגנונות של שולחן פינת אוכל

גם לכם נמאס מהשולחן המיושן והקטן בפינת האוכל שלכם? בשנים האחרונות לא מעט אנשים בוחרים לערוך שינויים רבים בחלל דירתם. עליית המודעות לכל נושא עיצוב פנים הדירה גורמת לרבים להחליף את פרטי הריהוט המיושנים בחדשים ומעוצבים בשלל סגנונות וצבעים
תמונה: אריק דיזיין

עליית הביקוש גרמה לכל יצרני הרהיטים ליישר קו עם צורכי הציבור ולייצר לא מעט דגמים שונים בשלל סגנונות, חומרי גלם וצבעים לבחירה של שולחן פינת אוכל, שולחן אוכל עגול, כסאות לפינת אוכל, סלונים מעוצבים ועוד שלל פרטי ריהוט לכל חללי הדירה. אם גם לכם נמאס מהרהיטים המיושנים בדירתכם, הליך עיצוב פנים הדירה על ידי החלפת פרטי ריהוט ויצירת קו עיצובי אחיד מתאים גם לכם. אריק דיזיין, אשר עוסק בתחום מזה לא מעט שנים, מציע מגוון עשיר של סוגי שולחן פינת אוכל, שולחן אוכל עגול או מלבני, כסאות לפינת אוכל ועוד. עליית המודעות לכל נושא העיצוב גורמת לרבים כיום להתפשר על רמת הנוחות והפרקטיקה לטובת המראה הכללי והתאמתו לקו העיצובי בו הם בחרו. עד לפני מספר שנים לא רבות, מה שהנחה את הבוחרים להתחדש ברהיטים חדשים לדירתם הוא נוחות ופרקטיקה, מה שכיום נדחק הצידה לטובת הנראות הכללית. אז רגע לפני שגם אתם מגיעים למעצד הבחירה ומתחדשים בשלל פרטי ריהוט מעוצבים בכל הסגנונות, הצבעים וחומרי הגלם, כדאי שתכירו כמה נקודות חשובות אודות אחת הפינות המשפחתיות ביותר בדירה, פינת האוכל.

כך תצליחו להשלים את הליך עיצוב פנים דירתכם מחדש – מבחר עשיר של רהיטים בכל הסגנונות והצבעים! 

רבים מהבוחרים להתחיל בהליך שינוי מראה דירתם תוך יצירת קו עיצובי אחיד, בוחרים להתחיל דווקא בפינת האוכל. אם גם אתם רוצים להתחיל את השינוי בדירתכם דווקא מפינת האוכל, הפינה המשפחתית ביותר בדירה, הנה לכם כמה נקודות חשובות שאתם חייבים להכיר אודות פינות האוכל המבוקשות ביותר כיום. עד לפני מספר שנים בודדות שולחן פינת אוכל המבוקש ביותר היה שולחן מלבני בשלל גדלים. שולחן פינת אוכל בצורת מלבן שלט ביד רמה במשך שנים ארוכות בשל לא מעט יתרונות שיחסו לו. אחד היתרונות הבולטים ביותר בגינו רבים בחרו שולחן פינת אוכל מלבני הוא החיסכון במקום בחלל פינת האוכל. הדעה הרווחת הייתה כי עצם העובדה שכל זוויות הדירה ישרות, תגרום לכך ששולחן פינת אוכל מלבני שגם כל זוויותיו ישרות, ישתלב בצורה מיטבית בחלל. אך בשנים האחרונות חלה תפנית של ממש. כיום, שולחן פינת אוכל עגול הופך אט אט למבוקש במיוחד. שולחן פינת אוכל עגול כולל לא מעט יתרונות משמעותיים על פני השולחנות המלבניים והמסורתיים שכולנו מכירים מזה שנים ארוכות. רגע לפני שאתם בוחרים שולחן אוכל עגול או שולחן אוכל מלבני, הנה לכם כל היתרונות בגינם רבים מהבוחרים להתחדש בפינת אוכל חדשה לדירתם, בוחרים דווקא שולחן פינת אוכל עגול. אריק דיזיין מציע מבחר עשיר של פינות אוכל בשלל סגנונות, צבעים, צורות וחומרי גלם לבחירה כך שגם אתם תוכלו להתחדש פינת אוכל מותאמת במדויק הן לטעמכם האישי והן לקו העיצובי בו בחרתם. 

שולחן פינת אוכל עגול VS שולחן פינת אוכל מלבני

היתרון הראשון לטובת שולחן פינת אוכל עגול הוא עצם העובדה שלשולחן אין פינות. אריק דיזיין העוסק בתחום מזה לא מעט שנים ומציע ללקוחותיו מגוון דגמים של שולחן פינת אוכל עגול וכן של שולחן פינת אוכל מלבני, מדווח כי הורים רבים לילדים קטנים חוששים לבחור שולחן מלבני בשל פינותיו. השולחנות העגולים אינם כוללים פינות חדות שעלולות להיות מסוכנות לילדים קטנים שמתרוצצים בחלל הדירה. היתרון השני שרבים מהבוחרים באפשרות זו של שולחן אוכל עגול לוקחים בחשבון הוא התאמת השולחן גם לחללים קטנים. בניגוד לדעה הרווחת עד לפני מספר שנים שדווקא שולחנות מלבניים התאימו יותר לחלל הדירה, הרי לנו שכיום רבים מבינים שדווקא שולחן פינת אוכל עגול מאפשר לחסוך לא מעט מקום בחלל. כיום יש מבחר גדול של שולחנות עגולים בשלל גדלים לבחירה כך שתוכלו להתאים את הקוטר המתאים ביותר עבור חלל דירתכם. איך עושים את זה נכון אתם שואלים? יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם בשלבי המדידות. תחילה, חשוב להדגיש ולומר כי הדרך הבלעדית להתאים נכון את קוטר השולחן לחלל פינת האוכל שלכם היא מדידות מדויקות. כל שאתם נדרשים לעשות זה למדוד היטב את גודל החלל לאורכו ולרוחבו ולהגיע עם מידותיו למעמד הבחירה. 

טיפ חשוב שיסייע לכם למדוד נכון את גודל השולחן ולהתאימו במדויק לגודל החלל העומד לרשותכם

במעמד הבחירה חשוב למדוד את גודלם של כל שולחן פינת אוכל עגול שנראה כמתאים לטעמכם האישי ולקו העיצובי בו בחרתם. אך חשוב להדגיש כי במידה ותגיעו עם מידות של כל החלל למעמד הבחירה ותמדדו את השולחן המתאים ביותר עבורכם, לא באמת תצליחו להבין עד הסוף כיצד הוא ישתלב בחלל דירתכם. לכן, מומלץ להציב את קוטר השולחן האידיאלי עבורכם כבר בדירתכם עוד לפני היציאה למעמד הבחירה, כך שבמעצד הבחירה תוכלו לדעת במדויק כיצד השולחן בו אתם מתעניינים ישתלב בחלל דירתכם. אריק דיזיין מציע ללקוחותיו את כלל הדגמים בכל הגדלים לבחירה כך שתוכלו להציב בדירתכם שולחן פינת אוכל עגול כמעט בכל קוטר ולמצוא אותו לאחר מכן במלאי החנות. חשוב להדגיש כי בעת המדידות יש לקחת בחשבון גם כסאות לפינת אוכל. כסאות לפינת אוכל לא תופסים מקום רב בהיותם צמודים לשולחן אך כאשר יושבים עליהם הם תופסים לא מעט מקום בחלל, מה שחשוב מאוד לקחת בחשבון בעת המדידות. 

גם לשולחנות העגולים ישנה אפשרות של הרחבה – כך תצליחו לארח את כל בני המשפחה ברווחה ובנוחות 

לאחר שהבנתם כיצד מודדים נכון את שטח החלל וכן את גודל השולחן והכיסאות הצמודים לו, חשוב שתכירו יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד לשולחנות העגולים על פני המלבניים. באפשרות חדשנית זו של שולחן פינת אוכל עגול, כלל המסובים נמצאים במרחק שווה זה מזה, מה שכמובן מסייע לשיח פשוט וקל בין כלל הסועדים וכן לנוחות ולנגישות שיא לכל חלקי השולחן. כלל היתרונות הללו הצליחו להרים את הביקוש לשולחנות עגולים אשר בשנים האחרונות נמכרים בכמויות גדולות אף יותר מהשולחנות המלבניים והמסורתיים ששלטו בשוק הישראלי ביד רמה במשך שנים ארוכות. נקודה נוספת שחשוב להדגיש באשר ללא מעט שולחנות עגולים היא אפשרות ההרחבה. רבים מהבוחרים בשולחנות מלבניים עושים זאת בכדי לאפשר אירוח נוח ונגיש לכל בני המשפחה. בעזרת האפשרות להגדיל את השולחן המלבני, ניתן ליהנות מגודל סטנדרטי ומותאם למשפחה המצומצמת מחד, וגם לארח את המשפחה המורחבת מאידך, ללא הצטופפות וחוסר במקום. אך בשנים האחרונות עם עליית הביקוש לשולחנות עגולים, יש לא מעט דגמים של שולחן אוכל עגול נפתח. שולחן פינת אוכל עגול הכולל הרחבות אמנם לא יישאר בצורתו העגולה וישמור על יתרון הנגישות והנוחות מכל חלקי השולחן, אך הוא יאפשר לכם לארח את כל בני משפחתיכם ברווחה ובנוחות ללא כל בעיה. אריק דיזיין העוסק בתחום מזה שנים ארוכות מציע עבור כל לקוחותיו את כל הדגמים החדשים והמעוצבים ביותר כך שתוכלו ליהנות מדגמים מרשימים ביופיים בשלל סגנונות שונים שיתאימו לטעמכם האישי ולקו העיצובי בו בחרתם לעצב את הדירה כולה. 

אריק דיזיין – חנות רהיטים

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 050-522-2806

arikdesign.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך