עיריית אשדוד מציגה: חופfix חוזר שנה שישית ברציפות

המיזם שתושבי אשדוד אוהבים כל כך חוזר זו השנה השישית ברציפות. כסאות, שולחנות ועוד רק ב 2 שקלים. כל הפרטים בפנים

18.6 -היום – חוף באר שבע ( חוף טו) יהיה ראשון שיפתח
ואחריו
עד -23.6 – חוף לידו, החוף הדתי , חוף הפרחים-
עד 1/7-מיעמי אורנים קשתות

תתארו לכם חופים שמחיר הכיסא הוא רק 2 שח עבור תושבי העיר, תתארו לכם חופים שמחיר השמשייה הוא רק 2 ₪ תתארו שהחניה היא גם ללא תשלום – רק לתושבי אשדוד .

המחיר המשתלם ביותר לבילוי בחוף נמצא באשדוד ותושבי העיר זוכים לחופים אטרקטיביים עם תו תקן בינלאומי  ומונגשים כלכלית וחברתית.
חופfix המיזם של ישראל החל השנה את שנתו השישית, השנה הבילוי בחופי הרחצה ממשיך להיות משמעותי ביותר ויהווה אחד ממוקדי הבילוי המרכזיים של הקיץ הנוכחי.
המחיר הכלכלי לבילוי פשוט בישראל הוא גבוה ברבים מהמקומות בישראל, ועיריית אשדוד בראשות ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, ממשיכה במסורת שהחלה לפני שנים ובהחלטה ששבעת החופים המוכרזים העיר יהיו מונגשים לכולם והחוויה של בילוי בחוף תהיה פתוחה עבור כולם.
מחיר הפריטים :

2 ₪ בלבד לתושבי אשדוד
10 ₪ לתושבי חוץ

כדי להבין את החיסכון ורמת השירות לציבור, "חופFIX" מציג את המחירון הבא:
2 ₪ – כיסא חוף,
2 ₪ – שולחן
2 ₪ – שמשיה,
2 ₪ – בריכת תינוקות עם מגלשה.
תושבי חוץ ישלמו על כל אחד מאותם פריטים 10 ₪ בלבד!

שירות ברמה מלאה בשקלים בודדים ליום שלם!

חופיקס, הינו המיזם החברתי-תעסוקתי שנולד לראשונה באשדוד כבר לפני שש שנים וזוכה לסבסוד עירוני בעלות של מאות אלפי שקלים וכל זאת ממשיך להתבצע במטרה לאפשר את הנגישות לחופים לכלל שכבות האוכלוסייה .

עיריית אשדוד. מעסיקה את בני הנוער שלה שינהלו את המיזם, המיזם יפעל גם השנה בכל שבעת החופים המוכרזים  באשדוד, ובחופשת הקיץ ינהלו בני נוער מערך שירותים מוזלים לקהל המתרחצים. בני הנוער המועסקים במיזם ישתכרו עפ השכר הקבוע בחוק .לתושבי חוץ
חופי אשדוד  -הנגישים  ביותר לבילוי

עד ה 1.7 המיזם יחל לפעול בכל החופים המוכרזים באמצעות עיריית אשדוד , החברה לתיירות והאגף לשירותיים חברתיים בעירית אשדוד.   ניהול המיזם בפועל יתבצע באמצעות בני נוער תושבי העיר שיקבלו שכר עבור עבודתם , פרויקט שניתן להגדירו  כ – win-win כולם מרוויחים.

מיזם חופfix החל לפעול לפני שש שנים באשדוד והיה לפרויקט פורץ דרך במדינת ישראל  שמטרתו להנגיש את החופים לכלל הציבור. תושבי העיר נהנים מאוד מבילוי אטרקטיבי בחופים המובילים בישראל.

9

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך