זה נוער! גביע המדינה לנוער הוא של מ.ס אשדוד

קבוצת הנוער של אשדוד עלתה ל-0:2 עם פתיחת המחצית הראשונה מול מכבי פ"ת ושמרה על התוצאה עד לסיום. הגביע מגיע לאשדוד. 4 שחקנים הורחקו בתוספת הזמן, 2 מכל קבוצה.

איזו נוער! איזו עונה! קבוצת הנוער של מועדון ספורט אשדוד שעלתה רק העונה חזרה לליגת העל וסיימה במקום השלישי, זכתה הערב, רביעי, בגביע המדינה בכדורגל על שם אבי רן ז"ל.

שחקניו של אלי לוי, פתחו את המשחק בלחץ מאסיבי על שער מכבי פ"ת. היה ברור ששער זה עניין של זמן. בדקה ה-16 זה גם הגיע. שלו הרוש שלח כדור אדיר מרחק 16 מטרים והכדור נעצר רק ברשת של פ"ת – 0:1. עברו 3 דקות ואשדוד כבר עם 0:2. עוז בילו בסלאלום ענק הגיע עד לשוער של פ"ת והקפיץ מעליו פנימה.

מכבי פ"ת יצאה מההלם והתקרבה אחרי שספגה שני שערים מהירים, אבל הגנת אשדוד והשוער תומר עמר ידעו לעמוד נכון מול חלוצי פ"ת ולא אפשרו לה לחזור עד למחצית.

פ"ת הייתה חייבת לכבוש בכדי לכפות הארכה. אשדוד מצדה ידעה שהיא מתקרבת מחצית אחת מהגביע. שלו הרוש שלח כדור מסוכן שוב (70) והפעם שוער פ"ת מאור ארליך היה במקום למנוע את השלישי.  חמזה מואסי (75) הגיע לאחד על אחד עם שוער פ"ת וגם זה הגיע לבסוף לידיים של השוער.

בתוספת הזמן התפתחה מהומה בין שחקני שתי הקבוצות ובסופה הרחיק השופט אביב קליין 4 שחקנים, 2 מכל קבוצה. מאשדוד הורחקו שלו הרוש וסהר רביבו. זה נגמר עם 0:2 והכי חשוב עם גביע.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך