פעוטה ננעלה ברכב לאחר שהמפתחות ניתנו לה כמשחק

פעוטה ננעלה בטעות ברכב באשדוד לאחר שמפתחות הרכב ניתנו בידיה. כונני ׳ידידים׳ הגיעו במהירות וחילצו אותה בשלום.

היום, שלישי,  התקבלה קריאה במוקד ׳ידידים׳ אודות ילדה קטנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אימה ברחוב הפלמ"ח ברובע ג' בעיר אשדוד.

יוסי סוריה, סג"מ מרחב לכיש, יחד עם לידור מתן שלו, גרשון נברוב, יאיר מנדלסון, יצחק סיגלר ורפאל שווץ, כונני סניף אשדוד, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוטה בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

צילום: באדיבות עמותת ידידים.

*יוסי סיפר: "קיבלתי את הקריאה ומיד יצאתי. במקביל התקשרתי להרגיע את האמא שאנחנו בדרך. הגעתי וכוננים כבר היו במקום, התחילו לעבוד משני כיווני הרכב. בעבודה משותפת פתחנו את הרכב לשמחת האמא ב״ה. שוב מדובר על מפתח שנמסר בתור משחק לילדה שנעלה את עצמה את ברכב. שמח על ההיענות הגדולה של המתנדבים".

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עימם את מפתח הרכב ושלא לתת את המפתח בידי הילדים. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך