"מכרז 38" האשדודית מחוללת שינוי בתחום התמ"א

החברה האשדודית שהוקמה על ידי היזם האשדודי מרטין בוקסדורף פועלת כדי להביא לשינוי בעולם התמ"א והנדל"ן. החברה שפיתחה את הרעיון המהפכני של שיטת המכרז בתחום התמ"א, יוצרת פלטפורמה לגישור בין ועדי הבניינים שמהווים צד חלש בעיסקת תמ"א לבין הקבלן המעוניין לחסוך זמן ומאמץ.

מה הרעיון מאחורי שיטת המכרז?
ועדי בתים המעוניינים לעשות תמ"א 38 אצלם בבניין בדרך כלל לא מודעים לבעיות והמכשולים וכל הכללים הקיימים בתחום. הדבר יוצר הרבה מאוד סוחבת אל מול הקבלנים בתחום, כאשר הדיירים מבזבזים המון זמן ועצבים והקבלנים מבזבזים הרבה מאוד כסף וזמן על הצעות סרק ופגישות סרק.

כאן נכנסת לתמונה מכרז 38, מומחי החברה מגיעים לדיירי הבניין, מסבירים את כל התהליך כולו לדיירים, מדגישים את היתרונות והחסרונות ומה הולך לעבור על הדיירים בכל התהליך.

נציג החברה מברר מול העירייה הרלוונטית את כל הנתונים הקיימים, האפשרויות הקיימות, האם תמ"א 38 או פינוי בינוי ומהי רמת הרווחיות עבור הקבלן הפוטנציאלי. החברה לוקחת אחריות מלאה על החתמות הדיירים וניהול משא ומתן מול הדיירים הסרבנים, כאשר לרוב ניתן להגיע להבנות עם כל אחד, "…..הכול עניין של להבין את האדם ומה מפריע לו"… מסביר מרטין בוקסדורף.

בוקסדורף מסביר: " אחרי שהדיירים מבינים את הכול וסגרו ביניהם את ההסכמה המלאה לביצוע התהליך, אנחנו בונים עם האדריכל שלנו את התוכנית האדריכלית לבניין, כאשר התוכנית לוקחת בחשבון את רצונם של דיירי הבניין, יחד עם כורח המציאות וסבירות מימוש התוכנית על ידי הקבלן".

התוכנית למעשה מגדירה את המראה הבסיסי של הבניין שאמור להתקבל בסיום עבודות התמ"א, כאשר הקבלנים שניגשים לפרויקט יקבלו כבר תוכנית מוכנה שרק דורשת מהם להתחיל לבנות ולא לבזבז זמן על בניית תוכניות.
המכרז

החלק האחרון הוא המכרז, החברה תוציא לקבלנים אשר מעוניינים לעשות את הפרויקט את הסכמות הדיירים ואת התוכנית האדריכלית המוסכמת. כל מה שנשאר לקבלנים זה להסכים לתוכנית האדריכלית ולצאת לדרך לבניית הפרויקט. המכרז למעשה יסנן את בין הקבלנים שלא ירצו לעשות את העבודה בגלל רווחיות נמוכה או תנאים לא מספקים, לבין כאלו אשר ירצו לבצע את הפרויקט ויראו בו פרויקט רווחי.

בוקסדורף מסכם: " המטרה שלנו היא ליצור מצב של וין וין, הדיירים מקבלים בחינם לחלוטין מומחה שילווה אותם לאורך כל התהליך, כאשר הקבלנים מקבלים את הפרויקט מוכן עם כל הבדיקות והתוכנית האדריכלית המתאימה, כולם מרוויחים."

לאתר החברה: http://bereshit.co/

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך