רימון משרד אדריכלים – משרד אדריכלות ובנייה ירוקה

היכרות עם השירותים של משרד אדריכלים עוזרת ליישם עקרונות של בנייה ירוקה. במאמר הבא נסביר מה בדיוק מאפיין סגנון בנייה מן הסוג הזה, איפה זה בא לידי ביטוי וכמובן גם מה היתרונות שלו
תמונה : PIXABAY

בנייה ירוקה היא ללא ספק המייצג המובהק ביותר של עתיד האדריכלות וההנדסה. בעידן שבו המודעות לצורך בשמירה על איכות הסביבה רק הולך ועולה, אין תחליף לבנייה שתהיה אקולוגית וירוקה יותר. בנוסף, אפשר כיום לרכז סוגים שונים של שירותים תחת קורת הגג של אותו משרד אדריכלים וכך ליהנות מהיתרונות של בנייה ירוקה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

בנייה ירוקה גם בבתים פרטיים

החידוש הכי מרענן בתחום של בנייה ירוקה בא לידי ביטוי באופן שבו משרד אדריכלים מסוגל ליישם את העקרונות של הסגנון הזה גם במהלך עיצוב בתים פרטיים. לשם השוואה, עד לפני מספר שנים ניתן היה לראות את השילוב של בנייה ירוקה בעיקר בבניינים, במהלך עיצוב משרדים או מקסימום בפרויקטים של עיצוב חללי מסחר. אבל על רקע העלייה בביקוש עבור שירותים של אדריכלות ירוקה, גם בעלי בתים פרטיים מבינים שהם יכולים ליהנות מהיתרונות הקיימים.

החשיבות של תכנון בתים פרטיים

האמת היא שיש בכל זאת הבדל בין האופן שבו מבצעים תכנון משרדים לבין האופן שבו מבצעים תכנון בתים פרטיים. בעוד בעת תכנון משרדים לדוגמא מביאים בחשבון שיקולי תדמית או פונקציונאליות של שעות עבודה, בבתים פרטיים הדגש הוא על התאמה לצרכים האסתטיים ולטעם האישי של קהל היעד. בכל מקרה, הפתרון הוא לתכנן נכון בתים פרטיים ולהכיר את תחומי האחריות וסל השירותים של משרד אדריכלים.

כך בוחרים משרד אדריכלים

התייעצות עם נציגים של משרד אדריכלות היא הדרך הכי טובה לעמוד גם בסטנדרטים גבוהים של בנייה ירוקה. כל עוד מוודאים מראש שתחומי האחריות של המשרד כוללים בנייה ירוקה עם חומרי גלם אקולוגיים ותוך ניצול אופטימאלי של משאבי טבע קיימים, השמיים הם הגבול. בטווח הארוך, צריך לוודא שמשרד האדריכלים גם מסול לספק עבור בעלי בתים פרטיים את הפתרונות שמתאימים לתקציב שאותו הם רוצים להשקיע.

לא מתפשרים על בנייה ירוקה

היתרונות של בנייה ירוקה או אדריכלות ירוקה באים לידי ביטוי בשמירה על כדור הארץ ובחיסכון בהוצאות תחזוקה. אם מלכתחילה משתמשים בחומרי גלם מתקדמים יותר, סביר להניח שתחזוקת המבנה תהיה יחסית זולה ולא תדרוש חריגה מהתקציב. מעבר לכך, בנייה ירוקה מתאפיינת בכך שלפחות חלקים ממנה יכולים להיות מודולאריים ולכן גם לחסוך זמן.

הגיע הזמן למשרד אדריכלים שמבין אותך

נציגי רימון משרד אדריכלים – משרד אדריכלות ובנייה ירוקה – ישמחו לעמוד לרשותך בשלבים שונים של תכנון הפרויקט. לא משנה אם מדובר על משרדים או על בית פרטי, אנו הכתובת הנכונה עבורך. 

נכתב באדיבות רימון אדריכלים – www.rimon-arch.co.il 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך