קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד עלתה לגמר גביע המדינה

גברה בצורה חד צדדית על רמה"ש כשהביסה אותה 0:5. הגמר ייערך ב-16.6. המאמן אלי לוי: "אנחנו באנו במטרה אחת, לקחת את הכרטיס לגמר".
מאמן הנוער אלי לוי.

הישג מצוין לקבוצת הנוער של מ.ס אשדוד – הקבוצה עלתה לגמר גביע המדינה לנוער ע"ש אבי רן ז"ל לאחר שהביסה 0:5 את רמה"ש.

המשחק היה חד צדדי והייתה בו רק קבוצה אחת – אשדוד. אשדוד כבר במחצית הובילה 0:4 משערים של שלו הרוש, שקד חכמון, נועם מוצ'ה וחמזה מואסי. שלו הרוש הוסיף עוד אחד במחצית השנייה שהייתה לפרוטוקול בלבד. הגמר ייערך ב-16.6

קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד, אותה מאמן אלי לוי, עושה עונה מצויינת. לאחר שסיימה את העונה במקום השלישי, היא עכשיו מוסיפה לזה את הגמר ומרחק משחק אחד מהגביע. אסור לשכוח שרק השנה חזרה לליגת העל.

אלי לוי: "אנחנו באנו במטרה אחת, לקחת את הכרטיס לגמר. שמח שעשינו את זה בצורה הכי טובה שיש. אני שמח שהילדים עשו את המכסימום וידעו לסיים את זה כמה שיותר מהר".

עוז בילו: "אני חושב שעשינו את העבודה מהרגע הראשון. אנחנו עשינו את המשחק קל, אנחנו עם הפנים לגמר. לא סיימתי את החלק שלי בקבוצת הנוער, יש לי עוד משחק. אני רוצה להביא גביע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך