השכנה טוענת: במרפסת ממולי יש כלב שקשור ברצועה כל היממה כבר כמה חודשים

השכנה מאשדוד כתבה פוסט בו היא מבקשת להתייעץ למי להעביר את המקרה. בין היתר כתבה: "אני מרחמת על הכלב המסכן. מילא היה משוחרר במרפסת, אבל הוא קשור ברצועה קצרה ובלי הרבה יכולת תנועה".
אילוסטרציה.

פוסט של תושבת אשדוד עורר הרבה מאוד תגובות. פוסט שקשור לדירה ממולה ולכלב שלהם. לפי כותבת הפוסט הרי שהיא רואה את הכלב של שכנים שלה בבניין ממול, כשהוא נמצא כמעט כל שעות היממה במרפסת בלי יכול תנועה , קשור לרצועה קצרה. "למי אני יכולה לדווח על כזה דבר? האם נראה לכם שיעשו עם זה משהו?", היא מייסמת את הפוסט.

וכך היא כתבה:  "היי.. אשמח לייעוץ /דעתכם.. בבניין מולי יש כלב שנמצא במרפסת של השכנים כבר כמה חודשים (מאז שהיה ממש גור קטן). הוא קשור שם רב שעות היום (ובלילה) ברצועה אולי באורך של מטר-מטר וחצי גג. כל הזמן נובח ומיילל. לא פעם ולא פעמיים יצא לי לתצפת (כן כן, לשבת במרפסת שלי ולראות מה קורה איתו) . כמעט תמיד נמצא שם לבד ולרב גם כשמישהו מדיירי הבית נמצא שם הם לא ממש מתייחסים אליו. היום גם ראיתי את הבעלים נותן לו צ'אפחה ומעיף אותו הצידה.בקיצור מפה לשם, מעבר לזה שהנביחות הבלתי פוסקות מעירות את התינוק שלי כל לילה, אני מרחמת על הכלב המסכן. מילא היה משוחרר במרפסת, אבל הוא קשור ברצועה קצרה ובלי הרבה יכולת תנועה. למי אני יכולה לדווח על כזה דבר? האם נראה לכם שיעשו עם זה משהו?".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך