3 משחקני מ.ס אשדוד ברשימת הכישרונות הטובים בליגה

בחברת Instat, שהיא זו שמספקת הנתונים הרשמית של מנהלת הליגות בכדרגל. הציגו נתונים על כל שחקן שנבחר. באשדוד המדובר בננאד צבטקוביץ', זוהר זסנו ומונטריי קמהאני. הם מתך רשימה של 19 השחקנים שסומנו כטובים ביותר בליגת העל בישראל.
ננאד צבטקוביץ'. (צילומים: טל אקוקה)

חברת Instat העולמית, ספקית הסטטיסטיקה והטכנולוגיה המספקת מידע בזמן אמת על הכדורגלנים מסביב לעולם, מפרסמת את הכישרונות הגדולים ביותר בכל מדינה.  מנהלת הליגות לכדורגל משתפת פעולה עם Instat. החברה מפרסמת את הכישרונות הגדולים ביותר בכל מדינה, כולל ישראל ולא פחות מ-3 שחקנים של אשדוד ברשימה המכובדת הזו.

השלושה הם ננאד צבטקוביץ', זוהר זסנו ומונטריי קמהאני. 19 שחקנים סומנו כטובים ביותר בליגת העל בישראל. על כל אחד מהם העבירה החברה נתונים ושווי שוק.

ננאד סבטקוביץ’ (25), בלם, קבוצה: מ.ס אשדוד, ערך: 600 אלף אירו. עליו צוין ב-Instat: “שחקן גבוה ועוצמתי שיודע להשתמש ביעילות בגודלו באתגרים פיזיים ובקרבות אוויריים. הוא יעיל מאוד באוויר (81 אחוזי הצלחה), הקפיצה והיציבות שלו משובחות. מנגד הוא שחקן איטי למדי אבל מפגין יעילות רבה במצבים סטטיים ודינמיים כי יש לו הבנת משחק טובה. הוא מעביר היטב את הכדור קדימה ויכול ליצור איומים לטובת קבוצתו בהתקפות מעבר”. ציון: 3.9 מתוך 5.

זוהר זסנו (19), מגן ימני, קבוצה: מ.ס אשדוד, ערך: 600 אלף אירו. עליו צוין ב-Instat: “מגן שמסוגל לכסות שטח גדול במהלך משחק. מדובר בשחקן גבוה וחזק שיודע להאיץ עם הכדור וגם בלעדיו בזכות צעדים גדולים. עם זאת, מעט חסר תיאום בנוגע לזריזות ושיווי משקל. זסנו טוב בפתיחות אלכסוניות על האגף, אבל גם עושה טעויות כאשר יוצא קדימה בגלל חוסר מיומנויות טכניות. הוא חד ומסוגל לשנות את כיוון תנועתו במהירות רבה”. ציון: 3 מתוך 5.

מונטרי קמהאני (21), מגן שמאלי, קבוצה: מ.ס אשדוד, ערך: 600 אלף אירו. עליו צוין ב-Instat: “הוא לא גבוה אבל בעל גוף חזק, איזון טוב שעוזר לו לעשות הרבה פעולות נגד היריב ויודע להתמודד עם לחץ. לשחקן כישורי ראייה טובים, אחד שעובד קשה בהתקפה ובהגנה ורושם הגבהות טובות. יעיל מאוד בהגנה (3 תיקולים למשחק עם 66 אחוזי הצלחה) ועובר מרחקים גדולים במשחק”. ציון: 3.8 מתוך 5.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך