הרמטכ"ל העניק את 'אות המערכה בלבנון' לאריה ויפית איטח בשם בנם צחי איטח ז״ל

צחי איטח ז"ל הוא דמות מופת במורשת הלחימה של צה״ל. הוא החלל האחרון בקרב בבופור לפני היציאה מלבנון. אריה איטח הוא מנהל אגף הביטחון בעיריית אשדוד.
צילום: מוטי קמחי.
ראש המטה הכללי, רב אלוף אביב כוכבי, העניק  בטקס מרגש לאריה איטח, מנהל אגף הביטחון בעיריית אשדוד ורעייתו יפית את 'אות המערכה בדרום לבנון וברצועת הביטחון' בשם בנם צח איטח ז"ל, דמות מופת במורשת הלחימה של צה״ל והיה החלל האחרון בקרב בבופור לפני היציאה מלבנון.
ד"ר יחיאל לסרי כתב על כך פוסט מרגש: "שנים רבות מתום המערכה בדרום לבנון וברצועת הביטחון, העניק צה״ל את אות המערכה לחיילי צה״ל וצד״ל שלקחו חלק במערכה הקשה הזו. צחי איטח ז״ל בנו של אל״מ במיל׳ אריה איטח, מנהל אגף הביטחון שלנו בעיריית אשדוד, היה החלל האחרון בקרב בבופור לפני היציאה מלבנון. אריה ורעייתו יפית היקרים קיבלו אמש מהרמטכ״ל אביב כוכבי את אות המערכה בשם בנם צחי איטח ז"ל, דמות מופת במורשת הלחימה של צה״ל, שהפך לסמל המערכה בדרום לבנון. התרגשנו מאוד יחד איתם בזיכרונות מדמותו המופלאה של צחי היקר שחקוקה בלב של כולנו. חיבוק גדול ליפית ואריה היקרים בשם תושבי העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך