אתן לא צריכות להיות "מעושרות" כדי להיות מטופחות…

נשות אשדוד והסביבה, אתן חייבות להגיע לפתיחה הגדולה והנוצצת של "מטופחות", הקומפלקס החלומי לאופנה ויופי, בתאריך ה-17.8 , המתחם המרשים כבר עובד סביב השעון ופתוח לקהל הרחב לתקופת הרצה

מתחם היופי והאופנה "מטופחות" כבר פתוח וסוחף אחריו לא מעט נשים מאשדוד והסביבה, שמגיעות לקומפלקס המדהים ביופיו, כדי לקבל שירות VIP סביב עולם היופי והאופנה. מי שעומדות מאחורי המיזם המדהים, שלמעשה מאגד את כל מה שהאישה צריכה תחת קורת גג אחת, הן מעיין עזרן ושירה אדרי, הנחשבות לשם דבר בעולם האופנה והזוהר, ומאחוריהן שנים ארוכות של ניסיון וידע מקצועי בלתי נדלה.

בקומפלקס הגדול, הממוקם ברחוב האורגים 20, בשדרה מכובדת של יופי ועיצובים, כבר ניתן לקבל פינוק מושלם ומקצועי של הסרת שיער בלייזר, עיצוב גבות, איפור קבוע בכל השיטות, פדיקור-מניקור (בג'ל בלבד), הרמת ומתיחת ריסים, כורסאות מסאז', מסאז' רפואי ע"י מטפלת הוליסטית וגולת הכותרת – בגדי קז'ואל וערב בתפירה אישית מבית "מטופחות", עם אופנה שיקית, צעירה וייחודית שלא ניתן למצוא באף מקום.

מעיין עזרן, אושיית אופנה נחשבת, היא זו שעומדת מאחורי ליין הביגוד המדהים שמועצב ממש בימים אלה לקראת הפתיחה הגדולה. מדובר בליין ביגוד המיועד לאם ולבת, בכל מידה ובכל בקשה שהלקוחה תאתגר את מעיין. כמו כן יהיה ניתן למצוא ב"מטופחות" אקססוריז של תיקים וארנקי עור מחו"ל, צעיפים, חגורות וגם נעליים אופנתיות. שירה אדרי, אחת ממעצבות הגבות הטובות בארץ, תהיה אמונה על כל שדרת היופי ב"מטופחות", עם לא מעט חידושים ופינוקים לנשות אשדוד.

 

הפתיחה הגדולה תהיה בתאריך ה-17.8.15, ולא מעט ידוענים יגיעו כדי לראות את מעיין ושירה מובילות מהפך בחיי האופנה והיופי בעיר הנמל.

עד אז נשות אשדוד יכולות ליהנות משורה של מבצעים בתקופת ההרצה. כך לדוגמא, לשבוע הקרוב בלבד, אתן יכולות ליהנות ממבצע מדהים של הסרת שיער בלייזר: הסרת שיער כל הגוף ללא הגבלת טיפולים (!) ב-3,290 שקל בלבד. הסרת שיער רגליים שלמות (ידיים מתנה!) ב-2,200 שקל, מפשעות ושחי ב-990 שקל בלבד, ידיים שלמות ב-900 שקל בלבד. כאמור כל המחירים הם ללא הגבלת טיפולים.

כמו כן מעיין ושירה מציגות מבצעים נוספים לתקופת ההרצה: הרמת ריסים ב-250 שקל, טיפול פנים ב-250 שקל, איפור קבוע ב-50% הנחה, מניקור ג'ל ב-50% הנחה, סדרת טיפול להחדרת חומצה היאלורנית במכשיר חשמלי ב-1,200 שקל ועוד.

רחוב האורגים 20 (צמוד לטלי גבאי ונטלי בן שימול).
טלפון: 08-9333113.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך