הישגים לנוער מועדון סיוף אשדוד בגביע המדינה

סייפות המועדון מאיה גלזר ומרינה נקונצ'ני הצטיינו במיוחד עם זכיה במקום הראשון והשני בתחרות חרב הבנות לגילאי 15 ו-13. בתחרות החרב בנים לגילאי 15 הצטיינו ליאור לביא  עם מקום שני וסמיו אבילביץ ושאול רוזנוב שזכו במקום השלישי.
לאחר כמעט שנה ללא תחרויות, גם ענף הסיוף חוזר לפעילות מלאה. בחודש האחרון ספורטאי מועדון סיוף אשדוד לקחו חלק במספר תחרויות ארציות וחזרו עם הישגים מרשימים. האחרונה שבהם היא תחרות גביע המדינה שהתקיימה בשבוע שעבר בגני תקווה.
סייפות המועדון מאיה גלזר ומרינה נקונצ'ני הצטיינו במיוחד עם זכיה במקום הראשון והשני בתחרות החרב לבנות לגילאי 15 ו-13. למאיה, מחזיקת הגביע, הניצחון היה מתוק במיוחד כי התחרות התקיימה ביום הולדתה. גם בתחרות החרב בנים לגילאי 15 הצטיינו ליאור לביא עם מקום שני וסמיו אבילביץ ושאול רוזנוב שזכו במקום השלישי כך בסיכום התחרות כל הספורטאים האשדודים זכו לעמוד על הפודיום ולחזור עם הגביעים.
המאמנים מארק שמיס ויאנה קוצ'נקו מרוצים מהתוצאה. למרות התקופה הארוכה בה היכולת להתאמן באופן איכותי היתה מוגבלת, תוכנית האימונים הותאמה למצב המאתגר דבר שאיפשר חזרה טובה לרמה הגבוה .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך