מנהל מחלקת פיקוח הגיש תלונה נגד קבלן בחשד לזיוף מסמכים

מנהל המחלקה לפיקוח על הבניה, עמית גופר, הגיש למטרת אשדוד תלונה כנגד בעליה של חברת בניה בעיר בחשד שהאחרון זייף חתימות של מהנדס על תכניות בנייה שהגיש לאישור
צילום: אוהד צויק

הלם במסדרונות העירייה. קבלן אשדודי מוכר, בעליה של חברת בניה המתמחה בהשבחת מבנים קיימים, נחשד כי זייף חתימות של מהנדס על תכניות בנייה שהגיש לצורך קבלת היתרי בנייה.
מנהל המחלקה לפיקוח על הבניה, עמית גופר, חשד בזיוף והגיש נגד אותו קבלן תלונה למשטרת אשדוד, שם, בשל רגישות המקרה העבירו את העניין לטיפולה של יחידת ההונאה במחוז הדרומי.
ל"אשדוד אונליין" נודע כי ככל הנראה לא מדובר על מקרה בודד, ונבדקים עוד מספר מקרים בהם עלו חשדות דומים. גורמים בעיריית אשדוד מייחסים את העניין לעובדה כי בששת החודשים האחרונים מאז הודיע מהנדס העיר, שלמה נער, על רצונו לעזוב, חל ריפיון כללי במחלקת ההנדסה וגורמים מסוימים קיבלו את התחושה כי בהיעדר "בעל בית", הם יכולים לעשות כרצונם.
מצד שני, עדויות שהגיעו למערכת "אשדוד אונליין", מספרות על מעשים דומים שנעשו לכאורה כבר לפני שנתיים ושלוש וככל הנראה זהו רק קצה הקרחון בפרשה.
.
להלו תגובת משטרת ישראל:
החקירה בעיצומה ומנוהלת ע"י יחידת ההונאה של משטרת המחוז הדרומי. אין אנו נוהגים לפרט על חקירות שמנוהלות.
להלן תגובת הפיקוח על הבניה:
אכן הוגשה תלונה במשטרה בגין חשד לזיוף מסמכים והיא מיוחסת ספציפית למאן דהוא. מעבר לכך איננו עוסקים בספקולציות על התנהגות אחרים אלא רק בעובדות. כעת אנו ממתינים לתוצאות בדיקת המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך