תעודת הוקרה לאיחוד הצלה מרה"מ ושר הבריאות על השותפות במאבק בנגיף קורונה

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק: "היה לנו חלק גדול במיגור המגיפה בארץ, ובשם המתנדבים אני מודה לראש הממשלה ולשר הבריאות על ההערכה והוקרת פעילות המתנדבים".
צילומים: דוברות איחוד הצלה.

רה"מ בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין העניקו  תעודת הוקרה למנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, על שותפות ארגון המתנדבים במאבק בנגיף הקורונה. הטקס נערך בתיאטרון ירושלים בבירה ובמסגרתו הוענקו תעודות לארגונים נוספים.

מנכ"ל איחוד הצלה, הודה לרה"מ ולשר הבריאות על המחווה. הוא ציין כי מתנדבי איחוד הצלה עסקו לאורך תקופת המגיפה במשימות שונות. "בסגר הראשון העניקו המתנדבים, נוסף על טיפול רפואי שוטף, גם סיוע הומניטרי לעשרות קשישים ובעלי מוגבלויות שהיו נתונים בסגר הראשון".

פולק: "אח"כ סייעו המתנדבים בהעברת חולי קורונה מבתי החולים למלוניות ולבסוף נרתמו למבצע החיסונים הלאומי וחיסנו מאות אלפי אזרחיות ואזרחים במרכזי החיסון ברחבי הארץ. המתנדבים גם סייעו לניצולי שואה להגיע למרכזי החיסון ולקבל את החיסונים ועד היום הינם חלק מצוותי הרפואה שעוסקים בחיסוני בית. היה לנו חלק גדול במיגור המגיפה בארץ, ובשם המתנדבים אני מודה לראש הממשלה ולשר הבריאות על ההערכה והוקרת פעילות המתנדבים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך