טרגדיה: במקום אירוסין – לוויה

ביום שלישי בצהריים דווח על צעירה שקפצה אל מותה מבניין קיי טאואר, זמן קצר לאחר מכן התברר כי מדובר בצעירה חרדית שאירוסיה בוטלו באותו הבוקר

צעירה חרדית, בת 26, הייתה אמורה לחגוג את אירוסיה ביום רביעי. יום לפני כן, בבוקר יום שלישי, בוטלו האירוסין. בצהריים הגיעה הצעירה אל מגדל קיי טאואר, עלתה לקומה החמישית, הצמידה לחלון את אחד הפחים, טיפסה עליו וקפצה אל מותה. לצוותי החירום שהוזעקו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותה.

מכרי המשפחה מספרים כי אביה הוא איש מוכר בציבור החרדי ספרדי. המשפחה מתגוררת ברובע ז', אם המשפחה מורה, אחת הבנות עובדת בגן עירייה, ויש למשפחה מספר בנות רווקות. "האבא צדיק אמיתי, זה סיפור מאוד עצוב. האחות של המנוחה ביטלה שידוך לפני שלושה חודשים, והצעירה עצמה סגרה 'וורט' לפני מספר ימים, ההורים כבר סיכמו תנאים לקראת אירוסין וחתונה. ביום רביעי היו בני הזוג אמורים לחגוג את האירוסין, אך כאמור הם בוטלו בבוקר יום שלישי. השמחה הגדולה התחלפה במפח נפש, מה שהביא ככל הנראה לצעד הקיצוני שבו נקטה הצעירה".

מבדיקה ראשונית עלה כי היא נראתה במקום משעות הבוקר, הולכת וחוזרת, עד שעלתה אל הקומה החמישית. רבים הגיעו אל הלוויה הקשה, כשמשפחתה הכואבת ליוותה אותה למנוחת עולמים. יהי זכרה ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך